Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fun fun

Onwijs veel gelachen en zal het vaker gaan doen met uitjes. Bijv met collega’s. Je leert op deze ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juni 2019
Ruud S
Mega aanrader!

Super leuke middag gehad. Leuk spel en heel erg aan te raden om te doen met een groep vrienden ... meer lezen

Beoordeeld op 16 juni 2019
Danielle986
Lees alle 129 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 13,61
vanaf US$ 22,68
vanaf US$ 17,86
Bierfiets
11 beoordelingen
vanaf US$ 45,37
Beoordeeld op 12 februari 2019

Een hele leuke en originele manier om de stad te verkennen. Je kan verschillende routes uitkiezen. Op de route krijg je opdrachten/mysteries die je binnen een bepaalde tijd moet oplossen maar tussendoor kan je pauzes houden. Origineel, interactief en grappig om te doen met zijn tweeën of als teamuitje!

Datum van activiteit: februari 2019
Luukze90, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Dankjewel voor je review en goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!

Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Super leuke dag gehad met leuke, uitdagende opdrachten! De perfecte bezigheid voor een dagje Amsterdam. Zo zie je veel bezienswaardigheden!

Datum van activiteit: februari 2019
Luukze90, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Hey Nensi,

Leuk om te horen dat jullie het zo leuk gehad hebben, en dankjewel voor de review!

gr,

Luuk

Beoordeeld op 14 januari 2019

Mijn vriend en ik deden the City Challenge voor onze anniversary en we vonden het zo leuk! We wilden een keer wat anders dan uit eten/bowlen of naar de film. Er waren diverse opdrachten waardoor het boeiend bleef en je kon altijd even een pauze nemen om ergens een kopje koffie te drinken, dat maakte dus niet uit voor het spel. Al met al een hele leuke ervaring en zeker een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Met ons bedrijf de City challenge gespeeld, wat een succes was dat! Buiten het feit dat het spel van zichzelf al uitdagend is, was iedereen bloed fanatiek en ging iedereen er vol voor! Oprecht een aanrader! Doordat we de winter actie te pakken hadden konden we ook nog genieten van een gratis kop warme choco, pure win-win dus op een toch winterse dag.

Datum van activiteit: december 2018
Luukze90, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Dankjewel voor je review en goed om te horen dat jullie genoten hebben van de warme chocomel actie. Blij te weten dat dit extratje door jullie gewaardeerd wordt!

Beoordeeld op 7 december 2018

Hele nieuwe manier om de stad zo te leren kennen. Hoop dat er ook een City Challenge van andere steden komt!!

Datum van activiteit: februari 2018

Dankjewel voor je review en je kan ons zeker ook snel in andere steden verwachten!