Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fun fun

Onwijs veel gelachen en zal het vaker gaan doen met uitjes. Bijv met collega’s. Je leert op deze ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juni 2019
Ruud S
Mega aanrader!

Super leuke middag gehad. Leuk spel en heel erg aan te raden om te doen met een groep vrienden ... meer lezen

Beoordeeld op 16 juni 2019
Danielle986
Lees alle 129 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 13,61
vanaf US$ 22,68
vanaf US$ 17,86
Bierfiets
11 beoordelingen
vanaf US$ 45,37
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuke, actieve en leerzame manier om amsterdam te leren kennen! Echte aanrader voor een zeer leuke prijs!

Datum van activiteit: oktober 2017
Luuk K, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2017

Bedankt voor de review! En goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Van tevoren had ik mijn twijfels (want het weer hielp niet mee..), maar het heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen: de challenges waren uitdagend en spannend, de route was mooi en iedereen heeft een leuke dag gehad!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik woon al jaren in Amsterdam, maar dit spel is uniek. Het was niet zo lekker weer, maar we kregen een tas met paraplu mee. Goed geregeld dus! Was vooral onder de indruk van de challanges en de verhaallijn. Tussendoor konden we prima ergens lekker lunchen of pauze nemen. Al met al een perfecte en leuke dag!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Echt een leuk spel. Zo verken je de stad een beetje en heb je tegelijkertijd een leukemiddag met brienden.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017

Zeker een aanrader, wij hebben ons kostelijk vermaakt! Daarna nog de kroeg in geweest was een top DAG!

Datum van activiteit: juli 2017