Bij het eerste aanzicht waren we al ontgoocheld. Wat een lelijk hotel. De foto's online zijn zeer goed genomen. Realiteit is anders! We gaan binnen in een troosteloze lobby die doet denken aan een basic hotel in Rusland. Twee automaten met drank en snoep?! In een ****hotel?! Een welkomstwoordje kon er niet van af bij de anderstalige dame achter de desk. Een Nederlandse noch Engelse volzin ook niet... Ik vroeg of dit een viersterrenhotel was, want dat het zo online verkocht werd. Ja... We kregen een kamernummer en liepen door de muffe gangen. Geur van stof in je gezicht. Bah! De kamer was heringericht, dat wel. Een piepkleine badkamer met douche, wc en lavabo. We betaalden €176 (voor het eerst zwaar in de zak gezet door internet, cookies en gevolgd surfgedrag) voor de kamer, 2x ontbijt en garage. We verlieten het hotel omdat we niet tevreden waren, kregen geen geld terug en zochten een andere slaapplaats. Ik zat even op het bed in die kamer... Een uur later rook mijn hand nog naar stof! Bespaar je de ontgoocheling en boek elders. Echt!