7 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 93
Hotels.comUS$ 93
travelup.comUS$ 98
TravelocityUS$ 93
PricelineUS$ 84
ZenHotels.comUS$ 99
Beoordeeld op 9 juni 2019

Bij het eerste aanzicht waren we al ontgoocheld. Wat een lelijk hotel. De foto's online zijn zeer goed genomen. Realiteit is anders! We gaan binnen in een troosteloze lobby die doet denken aan een basic hotel in Rusland. Twee automaten met drank en snoep?! In een ****hotel?! Een welkomstwoordje kon er niet van af bij de anderstalige dame achter de desk. Een Nederlandse noch Engelse volzin ook niet... Ik vroeg of dit een viersterrenhotel was, want dat het zo online verkocht werd. Ja... We kregen een kamernummer en liepen door de muffe gangen. Geur van stof in je gezicht. Bah! De kamer was heringericht, dat wel. Een piepkleine badkamer met douche, wc en lavabo. We betaalden €176 (voor het eerst zwaar in de zak gezet door internet, cookies en gevolgd surfgedrag) voor de kamer, 2x ontbijt en garage. We verlieten het hotel omdat we niet tevreden waren, kregen geen geld terug en zochten een andere slaapplaats. Ik zat even op het bed in die kamer... Een uur later rook mijn hand nog naar stof! Bespaar je de ontgoocheling en boek elders. Echt!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Zeer matig hotel ver buiten het centrum van Amsterdam. Na navraag aan de receptie was het niet mogelijk om mij te vertellen met welke tram ik naar het centrum kon geraken (locatie die belangrijk was voor mij). Ik kon wel een tramkaart kopen id automaat id lobby, enkel cash te betalen! Dan maar richting de pinautomaat die volgens de ene receptionist niet in de buurt bleek te liggen, maar na navraag bij de andere enkele minuten later opeens op 100 m afstand lag... drank id lobby te verkrijgen via de automaat maar enkel met muntgeld. Pinnen in het hotel is onmogelijk. De kamer was heel erg gedateerd en vuil, aan het koffie-apparaat lagen nog suikerresten van de vorige gast en ook de badkamer was niet heel schoon. Beste van alles is dat deze kamer langs de zijkant gelegen was met dus over de hele kamer ramen met gordijnen die te smal waren waardoor er dus langs alle kanten licht binnen scheen. Het ontbijtbuffet was voor 10 euro nog het beste wat het hotel te bieden had. Service, kennis en kwaliteit zijn in dit hotel helaas ver te zoeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, geen hoogvlieger, netjes, vriendelijk personeel. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Strijkplank en strijkijzer, Nespresso koffiezetapparaat, bad artikelen. Tram is op loopafstand. Hotel ligt net buiten het centrum.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geen "slecht" hotel maar ook geen hoogvlieger. Paar opmerkingen qua netheid: badkamer niet geheel proper en tissues waren op bij aankomst.
Verder heel jammer dat er geen bar is om 's avonds even w at te drinken. Vooral omdat omgeving het niet toelaat 's avonds laat nog op straat te lopen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamer (standaard tweepersoonskamer) was prima voor een paar nachten. Parkeren is € 15,00 per nacht. Het ontbijt is prima, maar niet uitzonderlijk. Het personeel is erg vriendelijk en makkelijk bereikbaar voor informatie. Ook heeft het hotel de mogelijkheid om een fiets te huren. Daar hebben wij dan ook gebruik van gemaakt en het zijn prima fietsen waarop je lekker Amsterdam kunt verkennen. Is het een 4 sterren hotel waardig? Denk het niet. Het is het allemaal net niet. We hebben in meerdere 4 sterren hotels gelogeerd, maar daar kan dit hotel niet aan tippen. De entree/receptie straalt niet echt iets uit. Dat is jammer, want dat is juist het visitekaartje van het hotel. Het ziet er wat rommelig en niet uitnodigend uit. Er is een kinderspeelhoek aanwezig, maar deze is een beetje weggedrukt bij/onder de trap.

Datum van verblijf: augustus 2018