Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 282 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2017
14 oktober 2017 beoordeeld

Kamertip: Room facing street can be a little noisy
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden