• Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 308 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
1.020 - 1.025 van 2.119 beoordelingen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie