“Goed hotel met een paar minpuntjes”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Best Western Plus Hotel Blue Square
Beoordeeld als nr. 166 van 371 hotels in Amsterdam
26 juli 2017 beoordeeld

Prima hotel, waar je vriendelijk ontvangen wordt. Ik had een upgrade, omdat ik hier vaker geweest was. Kamer is prima qua omvang. Jammer is, dat er een aantal zaken niet in orde waren: er was een stuk van de zijkant van het bed afgebroken. Tevens een knop van de kast. Ook in de douche was boven de wc de dekplaat gebroken. Het zijn maar kleine dingen, maar het is niet okee. Daar tegenover: het ontbijt is meer dan prima. Ik miste een krantje bij het ontbijt.

Kamertip: kapotte zaken op kamer herstellen.
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling

23 juni 2017 beoordeeld

Het is een standaard hotel, maar daardoor niet minder goed. Voorzien van alle basisbehoeften en meer. Goed ontbijtbuffet. Nabij openbaar vervoer haltes die je zowat overal in Amsterdam kunnen brengen.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
20 maart 2017 beoordeeld

Het hotel is super! Gunstig gelegen m.b.t. OV, je bent zo in het centrum van Amsterdam, parkeergelegenheid is prima en voordelig. Service was fantastisch en de kamer heerlijk. Echt een aanrader. We komen hier zeker weer terug.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
6 januari 2017 beoordeeld

Gedateerd, vooral de gangen, kamer op zich oké, maar bed en dekbed te klein, badkamer niet schoon en koude vloer, deur klappert 's nachts. Prettig was korte afstand tot centrum en eigen parkeergelegenheid. Ontbijt was goed, helaas werd de yoghurt zo gekoeld, dat het deels bevroor...

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
15 oktober 2016 beoordeeld

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Leuke kamer, prima ontbijt. En makkelijk parkeren onder het hotel. Openbaar vervoer tram, bus metro op loopafstand. Goede bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Bedank H.J. B
12 oktober 2016 beoordeeld

Prima bedden en idem ontbijt! Prijs/kwaliteitverhouding ook erg goed.
200 leestekens vind ik onzin want zoveel woorden heb ik helemaal niet nodig om een beoordeling te geven over dit hotel. maar goed nu zit ik toch op 200 :-)

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Receptie personeel was zeer vriendelijk, duidelijk en behulpzaam.
Hotel was verouderd , badkamer was klein, kamer was gehorig, matige airco, parkeergarage € 15 is aan de hoge kant. kosten .
Kamer beter schoonmaken.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 1.7 km afstand
1.473 beoordelingen
op 1.9 km afstand
Hotel Golden Tulip Amsterdam West
Prijzen weergeven

In Best Western Plus Hotel Blue Square geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Plus Hotel Blue Square

Adres: Slotermeerlaan 80, 1064 HD Amsterdam, Nederland (Voorheen Best Western Blue Square Hotel)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 90 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 70 - € 238 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Best Western Plus Hotel Blue Square 4*
Aantal kamers: 180
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Of u nu zakelijk in Amsterdam verblijft, of op zoek bent naar een bestemming voor een korte vakantie, dit hotel is voor een ieder de perfecte start van een bezoek aan de stad. BEST WESTERN PLUS Hotel Blue Square voert een duurzaam beleid en heeft ook dit jaar een Green Key Zilver status verkregen. Het gebouw dankt zijn naam aan het opvallende gebouw waarin het gevestigd is. Het gebouw is ontworpen door architect Van Gool en stamt uit de jaren zeventig. Van Gool heeft vast laten leggen dat het gebouw alleen in de karakteristieke blauwe kleur mag worden geverfd. U vindt bij ons 175 comfortabele kamers met vele faciliteiten. Uw bezoek wordt een ervaring die u graag nog een keer wilt herhalen. Alle kamers zijn geluiddicht en voorzien van airconditioning, gratis wifi en gratis koffie- en thee faciliteiten. Wij bevinden ons vlakbij de afrit S104 van de A10. In slechts 15 - 20 minuten bent u in het bruisende centrum van Amsterdam. Luchthaven Schiphol, RAI Congrescentrum, de haven en Passenger Terminal Amsterdam (cruiseschepen) zijn binnen 30 minuten te bereiken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Expedia, Hotel Booker B.V., Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Plus Hotel Blue Square met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?