“Uitstekend!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
XO Hotels Blue Square
Beoordeeld als nr. 166 van 373 hotels in Amsterdam
15 juni 2016 beoordeeld

Vlakbij het hotel kun je op de tram stappen om binnen 20 minuten op het Leidseplein te zijn. Het ontbijtbuffet is uitstekend en we hadden een upgrade naar een hele grote kamer gekregen. De parkeerkosten in de eigen parkeergarage van het hotel vielen erg mee € 15,00 per 24 uur. Personeel was heel vriendelijk.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

10 mei 2016 beoordeeld

Goede locatie met goede openbaar vervoer verbindingen naar het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service. Kamers zijn netjes en redelijk. Ontbijtbuffet is prima. Ook het diner is prima.

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Receptie personeel spreekt bijna geen Nederlands. Totaal niet service gericht. Alleen als buitenlandse toerist kun je hier terecht. Prijs/ kwaliteit totaal uit balans! Veel te duur voor hetgeen je krijgt. Badkamer van kamer 109 stonk s'ochtends ontzettend naar de knoflook. Zit hier de afvoer van de keuken op aangesloten ofzo? Verder waren de kamers waren wel ok.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
12 april 2016 beoordeeld

uitstekend hotel op uitstekend afstand van het centrum van Amsterdam, zeer vriendelijk onthaal en uitgebreide tips ivm bezoek aan de stad, de kamers zijn zeer mooi en ruim, het slaapcomfort was uitstekend, de badkamer was ruim en zeer netjes, hygienisch super. Het ontbijtbuffet was uitgereid en zeer lekker

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
3 april 2016 beoordeeld

Eten in het was restaurant heel slecht, hiervoor geen compensatie of zelfs maar een excuus gekregen. Ober wilde ons erg graag weg hebben, alles moest gehaast en blijkbaar zagen we eruit als alcoholisten want hij meldde gelijk dat hij geen alcohol serveerde. Dit waren we niet van plan te drinken.
Ontbijt is zeker de 10 euro niet waard die er voor gevraagd wordt. Daarbij wordt alleen gevraagd of je ontbijt wilt bijboeken en krijg je náderhand een papiertje met informatie waarop staat dat je tegen speciaal tarief een kop koffie en 1 broodje als optie had kunnen kiezen. Alleen een kop koffie had zelf gratis gekund.
Klimaatsysteem in de kamers is ofwel standje extreem heet, of vrieskou. Iets er tussenin was er niet en uitzetten ging ook niet. De kamer was verder wel goed.
Kortom, overnachten doe je er redelijk goed, afgezien van de temperatuur maar maaltijden zijn echt een afrader!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen
1 april 2016 beoordeeld

De inkom van dit hotel lijkt niet echt op een degelijk hotel. Jammer genoeg werd ook onze eerste indruk bevestigd. We kregen een kamer toegewezen waarvan de verwarming stuk was. Bij navraag kon me ons enkel een elektrisch vuurtje bezorgen maar toch bleef de kamer koud en kil. Het enige dat wel 3,5 * waard was, was het ontbijt. Mij zien ze niet meer terug in dit hotel. Ook de ligging van het hotel was niet echt top.

Kamertip: Kleed de kamer wat gezellig aan en zorg vooral dat ze warm is.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
14 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: Geen tip voor de kamer maar voor op de gang. De tweede kamer was 151, die aansluit op de gang. Wat m ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 1.7 km afstand
3.953 beoordelingen
op 1.7 km afstand
MEININGER Hotel Amsterdam City West
Prijzen weergeven

In XO Hotels Blue Square geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over XO Hotels Blue Square

Adres: Slotermeerlaan 80, 1064 HD Amsterdam, Nederland (Voorheen Best Western Blue Square Hotel)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 90 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 66 - € 226 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — XO Hotels Blue Square 4*
Aantal kamers: 175
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Of u nu zakelijk in Amsterdam verblijft, of op zoek bent naar een bestemming voor een korte vakantie, dit hotel is voor een ieder de perfecte start van een bezoek aan de stad. BEST WESTERN PLUS Hotel Blue Square voert een duurzaam beleid en heeft ook dit jaar een Green Key Zilver status verkregen. Het gebouw dankt zijn naam aan het opvallende gebouw waarin het gevestigd is. Het gebouw is ontworpen door architect Van Gool en stamt uit de jaren zeventig. Van Gool heeft vast laten leggen dat het gebouw alleen in de karakteristieke blauwe kleur mag worden geverfd. U vindt bij ons 175 comfortabele kamers met vele faciliteiten. Uw bezoek wordt een ervaring die u graag nog een keer wilt herhalen. Alle kamers zijn geluiddicht en voorzien van airconditioning, gratis wifi en gratis koffie- en thee faciliteiten. Wij bevinden ons vlakbij de afrit S104 van de A10. In slechts 15 - 20 minuten bent u in het bruisende centrum van Amsterdam. Luchthaven Schiphol, RAI Congrescentrum, de haven en Passenger Terminal Amsterdam (cruiseschepen) zijn binnen 30 minuten te bereiken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, Hotel Booker B.V., Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij XO Hotels Blue Square met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?