“Veilige Haven”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
XO Hotels Blue Square
Beoordeeld als nr. 163 van 373 hotels in Amsterdam
14 maart 2016 beoordeeld

Kamertip: Geen tip voor de kamer maar voor op de gang. De tweede kamer was 151, die aansluit op de gang. Wat m ...
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen

14 februari 2016 beoordeeld

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
1 januari 2016 beoordeeld

Fijn hotel met rustige kamers.
Kamers voorzien van koelkast en koffie / thee faciliteiten.
Goed verzorgd ontbijt buffet maar 's ochtends rond 07.00 wel erg druk.
Eigen afgesloten parkeer garage vanuit hotel met lift bereikbaar.
Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een hotel in Amsterdam.

Verbleef: Mei, 2015
30 december 2015 beoordeeld

Leuk hotel met prima kamers en heerlijk ontbijt ! restaurant ziet er mooi uit, en ontbijtbuffet is uitgebreid. met de tram in een half uurtje op de Dam of Leidsche plein. aardig personeel aan de balie. ook markt en leuke winkeltjes in de omgeving. schuin aan de overkant lekkere donner , en Kapsalon gegeten.

Kamertip: kamer met bad is erg lekker !
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
29 december 2015 beoordeeld

Kamers: helemaal in orde. Het was er heel rustig en veilig. Dag en nacht mensen aan de balie geeft ook een geruststellend gevoel.
Brandveiligheid: in orde. je kon vanuit het venster van de badkamer op een terras stappen.
Ontbijt: prima: lekker, gezond, veel keuze.

Jammer dat de bar niet open was.

Kamertip: Het glazen rekje waar de koffie op staat komt stoffig over. Waarschijnlijk omdat er een spot op sta ...
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
15 november 2015 beoordeeld

dit was een kado voor mijn dochter en ze was verrast door de mooie en propere kamer,het vriendelijk personeel het voldeed zeker aan hun verwachtingen.Ik heb gezegd dat ik zelf ook eens zal boeken om te oordelen maar ik geloof ze wel hoor.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
14 november 2015 beoordeeld

Ik vond het fijn bij u te logeren, kom zeker terug als ik in Amsterdam moet zijn. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt was zeer verzorgt, er was in mijn opzicht Was er niets tekort,we alles wat we normaal thuis zouden eten terug gevonden
Zal het hotel zeker aan vrienden aanraden

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 1,7 km afstand
XO Hotels Park West
nr. 64 van 373 in Amsterdam
3.997 beoordelingen
Prijzen weergeven

In XO Hotels Blue Square geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over XO Hotels Blue Square

Adres: Slotermeerlaan 80, 1064 HD Amsterdam, Nederland (Voorheen Best Western Blue Square Hotel)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 88 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 46 - € 224 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — XO Hotels Blue Square 4*
Aantal kamers: 175
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Of u nu zakelijk in Amsterdam verblijft, of op zoek bent naar een bestemming voor een korte vakantie, dit hotel is voor een ieder de perfecte start van een bezoek aan de stad. BEST WESTERN PLUS Hotel Blue Square voert een duurzaam beleid en heeft ook dit jaar een Green Key Zilver status verkregen. Het gebouw dankt zijn naam aan het opvallende gebouw waarin het gevestigd is. Het gebouw is ontworpen door architect Van Gool en stamt uit de jaren zeventig. Van Gool heeft vast laten leggen dat het gebouw alleen in de karakteristieke blauwe kleur mag worden geverfd. U vindt bij ons 175 comfortabele kamers met vele faciliteiten. Uw bezoek wordt een ervaring die u graag nog een keer wilt herhalen. Alle kamers zijn geluiddicht en voorzien van airconditioning, gratis wifi en gratis koffie- en thee faciliteiten. Wij bevinden ons vlakbij de afrit S104 van de A10. In slechts 15 - 20 minuten bent u in het bruisende centrum van Amsterdam. Luchthaven Schiphol, RAI Congrescentrum, de haven en Passenger Terminal Amsterdam (cruiseschepen) zijn binnen 30 minuten te bereiken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij XO Hotels Blue Square met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Amsterdam
Amsterdam Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?