TripAdvisor

Keukens: Chinees
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Authentic Chinese Restaurant since 1970 * Professional Qualified chef cooks from Chongqing, Guangzhou, Hong Kong * Traditional daily handmade Dim Sum steamed and fried small bites * Great ambiance and beautiful view over the Canal of Amsterdam * Delicious food for every budget
14 september 2019 beoordeeld

Doordat ik in Amsterdam ben gaan studeren ben ik met mijn man bij Oriëntal City gaan eten.
Twee heerlijke gerechten, geen Europese smaak maar echt Chinees! Mijn man had een gerecht met inktvis, gember, sugar snaps en een soort rettich, maar ik kon het niet thuis brengen. De schotel was ook prachtig op gemaakt. En ik had gebakken lamskoteletjes met zwarte peper, knoflook, rode pepertjes, een explosie van smaken, heerlijk! En een fijne bediening. Alles was top. Tot de volgende keer! Hartelijke groeten, Mw. Henriëtte W.C. Swartz en de heer Meindert Munnik.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

De bediening is niet erg vriendelijk, beetje op de automatische piloot. Frisdrank komt uit een grote fles, geen kleine flesjes, niet koud, geen prik, erg zoet. Het eten was redelijk qua smaak niet echt bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht. De dimsum smaakt allemaal hetzelfde. Wel grote porties en bediening was prima. Sausjes bij de dimsum waren ook niet uitgesproken. Wij gaan niet meer terug.

Datum van bezoek: maart 2019
Sukhar123, Public Relations Manager van ORIENTAL CITY AMSTERDAM, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw drie sterren beoordeling op TripAdvisor.

Uw opmerking zullen wij meenemen ter verbetering van onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd!

Nogmaals dank voor uw feedback!

ORIENTAL CITY

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker hier geweest. Dit is even wat anders dan de afhaalchinees :) authentiek Chinees eten. Ook Chinese families eten hier graag. Het eten is smaakvol en het zijn geen kleine porties en de prijsen zijn niet te hoog. Lekker combineren met een pot Chinese jasmijn thee! Genieten! De bediening is erg vriendelijk, maar soms als het drukker is kunnen een paar van de medewerkers wat kort zijn. Dat mag de pret niet drukken, zoals al geschreven lekker eten, dus ik eet hier graag. Ook is de locatie goed, in het centrum. Dicht bij de Dam en het station.

Datum van bezoek: maart 2019
Sukhar123, Public Relations Manager van ORIENTAL CITY AMSTERDAM, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vier sterren beoordeling op TripAdvisor! Wij waarderen het enorm dat u zo'n positieve recensie op TripAdvisor achterlaat. Leuk om te horen dat u Oriental CIty een zeer goed restaurant vindt voor authentiek goed Chinees eten, centraal gelegen vlakbij de Dam en het station!

Nogmaals hartelijk dank voor uw vier sterren beoordeling en wij kijken uit naar uw volgend bezoek!

Oriental City

18 februari 2019 beoordeeld

Prima plek om lekker te eten.
We moesten even wachten en kregen een nummertje, maar dat was de moeite waard. Fijn plekje aan het raam. Eten heerlijk en bediening correct maar niet bijzonder vriendelijk. Ik zou hier niet gaan eten voor een romantisch diner, maar voor een goede maaltijd, prima!

Datum van bezoek: februari 2019
Sukhar123, Public Relations Manager van ORIENTAL CITY AMSTERDAM, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vier sterren beoordeling op TripAdvisor! Wij waarderen het enorm dat u zo'n positieve recensie op TripAdvisor achterlaat. Leuk om te horen dat u Oriental CIty een prima plek vindt om lekker te eten!

Oriental City restaurant bestaat al meer dan 35 jaar en kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Nogmaals hartelijk dan voor uw positieve beoordeling en wij kijken uit naar uw volgend bezoek!

Oriental City

Reizigers die ORIENTAL CITY AMSTERDAM bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In ORIENTAL CITY AMSTERDAM geweest? Deel je ervaringen!