“Beste spareribs ”

Geclassificeerd als nr. 476 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste spareribs & fijne bediening .
Wij zijn al paar keer geweest , altijd erg lekker, leuke sfeer .

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en snelle bediening. Veel keuze en hele goede malse spare ribs en frites. De salade was alleen wat pittig.

22 mei 2017 beoordeeld

De Classic Ribs bij de Ribs Factory zijn de beste Ribs in NL die je kan eten. Ze smaken geweldig en zijn de originele die ik in de USA alleen in Houston ooit heb gegeten. Een geweldige leuke sfeer in een mooie nette locatie met prima bediening! AANRADER!

12 mei 2017 beoordeeld

Ben met mijn vrouw en kinderen geweest,Ribs Original,Jack Daniels,RoyalAmerican Burger en lady steak besteld,vooraf Nachos en Creme Brule en Cheese Cake voor desert.Alless was better dan verwacht zelfs de bestek was schoon. Dit is beste kleine restaurant in Amsterdam,beste Ribs ooit.kom zeker terug

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg vriendelijk geholpen door de serveerster! Het eten was heerlijk, de biertjes lekker gevarieerd en we komen zeker een keer terug!

Reizigers die Rib's factory bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Rib's factory geweest? Deel je ervaringen!