28 februari 2018 beoordeeld

Was weer heerlijk ve toeven in dit hotel, mooie kamer en lekker bed. Uitzondering was de badkamer, die was steenkoud, geen verwarming ook ge n vloerverwarming. Bibberend onder de douche! Dit gemeld bij het uitchecken, werd niet op gereageerd dus was het eigenlijk al bekend

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Dirk B, General Manager van Novotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Beste avandebent,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.
Daarnaast zal ik zeker weten uw feedback over de temperatuur in de badkamer delen met de desbetreffende afdelingen. Dit is zeker niet de bedoeling dat deze steenkoud is.

Nogmaals, hartelijk bedankt voor het delen en we hopen u snel weer te mogen begroeten!

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, de beleving begint al als je het hotel binnenstapt heerlijke geur gevolgd door vriendelijke gastvrouw. Ontbijt kan niet beter, met veel gluten vrije producten. In hal ook n klein winkeltje met allemaal heerlijke producten en ook veel glutenvrij

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Dirk B, General Manager van Novotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste Monique,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.
Daarnaast, vinden we het fijn om te horen dat er genoeg glutenvrije producten aanwezig voor uw waren!

Nogmaals bedankt voor het delen en wij kijken er zeker naar uit u terug te mogen verwelkomen in uw volgende bezoek!

23 januari 2018 beoordeeld

Afgelopen vrijdag hier gegeten in goed gezelschap. Het eten was heerlijk en in goede porties. De carpaccio en lendebiefstuk is echt een aanrader. Daarnaast is de friet van Zuyd overheerlijk! Het was erg druk aan de bar maar de medewerkers wisten zich goed stand te houden ondanks alle speciale drankjes, chapeau. Al met al, een super goede ervaring gehad in dit restaurant. De kamers zijn nieuw gerenoveerd en zien er ook top uit! Daarnaast heb je ook nog eens een mooi uitzicht met de skyline van Amsterdam, wat wil je nog meer? Ontbijt was enorm uitgebreid en van alles voorzien, wederom leuke medewerkers die graag een praatje met je maken. Ga zo door Novotel!

Kamertip: Friet van Zuyd in het restaurant
  • Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden

Beste Mdv14,

Wat een fantastische review, hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en het eten in ons restaurant.

We hebben uw reacties gedeeld met ons hele team en we verwelkomen u graag weer in de toekomst!

Vriendelijke groeten,

31 december 2017 beoordeeld

Waren hier voor 3 dagen tijdens de kerstvakantie in '17 om voor het eerst Amsterdam te bezoeken. Vermits de meeste hotels tijdens deze periode volboekt waren, hadden we beslist iets verder uit het centrum van de stad een hotel te zoeken. Dit was zeker geen slechte keuze aangezien het hotel gelegen is aan het begin/einde van tramlijn 4, dewelke je in een direct verbinding naar het centraal station of rembrandtplein brengt en een heel goede aansluiting heeft naar het museumplein. Het hotel zelf is goed uitgerust qua faciliteiten, inclusief een betaalbare parking (naar Amsterdam normen), goede fitness ruimte en vriendelijk personee. De kamers zijn wel aan de kleine kant, hetgeen niet echt stoort tijdens een city trip waarbij een hotelkamer typisch enkel dienst doet om te slapen.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Dirk B, Guest Relations Manager van Novotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2018

Beste Tom,

Wat leuk om te lezen dat u eerste bezoek aan Amsterdam en ons hotel goed bevallen is!

Uw complimenten worden zeer gewaardeerd en we hebben uw recensie dan ook gedeeld met de betreffende teams. Uw positieve feedback stimuleert ons allen om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van service. Dank hiervoor.

Wij verwelkomen u graag tijdens uw volgende bezoek aan Amsterdam en zijn vastberaden om uw verwachtingen wederom te overtreffen.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren voor een weekend in Amsterdam met vrienden. Hebben een super verblijf gehad. Vanaf het moment van het maken van de reservering, het inchecken, de bar, het ontbijt en de heerlijke koffie in Stach. Dichtbij de metro en tram, waardoor je zo in de stad bent. Alles was op en top.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Dirk B, General Manager van Novotel Amsterdam City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste noordie,

Wat een super leuke review, hartelijk bedankt!
Wij zijn heel blij om te lezen dat u van uw weekendje weg heeft genoten.