“Citytrip met gezin”

Wijk: De Wallen
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en niet duur.
Ideaal voor met gezin.
Snelle en vlotte bediening.
Keuze uit verschillende gerechten en zeer lekkere thee als afsluiter.
Aanrader.
Centraal gelegen.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goedkoop eten. Veel vegetarische opties. De bediening is vriendelijk en enorm snel. Het eten is erg lekker. Gewoon wat je hoort te krijgen voor zo’n prijs.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer flauw en smaakloos eten. Ook de bediening is niet vriendelijk en ze willen je snel weer de deur uit hebben

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor het eerst bij Kam Yin gegeten samen met familie. Eerste induk was dat het een goed restaurant leek aangezien het er altijd druk is. Toen we binnen stapten werd er snel een tafel geregeld. Eenmaal bij de tafel werden behoorlijk onbeschoft placemets op de tafel gelegd, het bestek aan het uiteinde van de tafel en de menukaarten daarnaast op een stapel en konden we zelf pakken. 3 minuten later werd er verwacht dat we onze keuze hadden gemaakt. Nog geen 5 minuten later werd het eten ‘geserveerd’. Ehm, 5 minuten.. Vers, magnetron of hergebruikt? Meerdere verschillende menu’s genomen en allemaal onsmakelijk. Ik vroeg als het eten wat meer gegaard kon worden, na 2 minuten werd het terug geserveerd, met nog steeds dezelfde smaak. De serveerster stond om de hoek te kijken als we ervan gingen eten. Twee happen van gegeten en laten staan! Bij het afrekenen gevraagd om korting (had het eten tenslotte laten staan), en meteen werd de serveerster boos, want geserveerd was geserveerd. Cola, fanta etc werd geserveerd uit blik en niet in glas. Betalen is betalen, eetbaar of niet. Voor mij een eerste en zeker laatste keer dat we daar gaan uit eten. Goedkoop eten komt zeker met goedkope kwaliteit. Geen meer dan 1 ster waardig restaurant. Erg slecht!!

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs!
Was druk maar we hadden snel een tafel.
Eten was snel klaar, grote porties.
Snelle, goede en vriendelijke bediening.

Reizigers die Kam Yin bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Kam Yin geweest? Deel je ervaringen!