“Heerlijke friet”
Beoordeling van Friet Van Oost

Friet Van Oost
Geclassificeerd als nr. 2.036 van 4.588 Restaurants in Amsterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijke friet. Aardig personeel. Met schil en al gebakken. Ook andere snacks verkrijgbaar..

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Friet wordt in de schil gebakken en is heerlijk. Vriendelijk personeel. Je kan je auto voor de deur kwijt. Rustig buurtje op loopafstand van Amstel station

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een friettent om de hoek met meesterlijke friet. Het is een klein buurtzaakje in een woonwijk vlakbij het Amstelstation. Zou zo n zaak midden in het centrum zitten, dan zouden er lange wachtrijen staan, denk ik. Deze is voornamelijk voor Amsterdammers die een klein stukje willen fietsen/rijden voor de beste friet. De frietsnijder staat in het zicht. De aardappels kijken je aan als je binnen komt. Je ziet aan alles dat het goed gaat komen! Jammer dat ze geen halve kippen van de grill meer hebben, want dan zou ik er vaker komen... Wie weet komt het weer. Ga zo door!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijke vers gesneden friet in schoongemaakte schil. Een aanwinst, waar we zeker vaker van gaan genieten.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste friet van Amsterdam
En omstreken
Esther & Hugo hebben het ambacht geleerd
In de Frietsteeg
En geperfectioneerd
Tot de beste friet
Het verschil met andere friet tentjes
Is de lekkere verse aardappel
En de schone olie
Succes
August

Reizigers die Friet Van Oost bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Friet Van Oost geweest? Deel je ervaringen!