Sol-Levy

Amazing hotel and perfect service

5,0 van 5 bollen14 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super fancy nieuw hotel met een hele mooie kamer. Ik zat zelf in de resident room (aanrader!). Deze kamer kon ik via de website niet boeken zonder creditcard maar Serena van de receptie heeft alles voor mij in orde gemaakt zodat ik toch met pinpas kon betalen. Thanks Serena!

Daarnaast zijn de kamers schoon en netjes. Ik zat op de 19e verdieping met panorama uitzicht over heel Amsterdam. Heel mooi! Wat ik ook fijn vond waren 2 tv’s en je telefoon die je gewoon met de tv’s kan verbinden zodat je altijd je eigen content kan kijken. Tablet in de kamer met ook nog andere opties werkt hiervoor echt top en hebben maar weinig andere hotels. Bad en douche waren echt een pluspunt in de kamer. Ik kom hier snel weer terug! Geweldig hotel.

edit: terwijl ik deze welverdiende review aan het schrijven ben in de lobby voor Serena en dit hotel bied ze mij ook nog een flesje water aan voor onderweg. Wat een service!!! Oktober is alvast weer geboekt. Hoop dat je er dan nog werkt Serena :-)
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.6 km van Ruby Emma Hotel Amsterdam
Gratis parkeren
4.2 km van Ruby Emma Hotel Amsterdam
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 14 november 2020

Wat een heerlijk hotel. Ruim opgezet, verantwoorde materialen én producten, enorm veel luxe en een prachtig uitzicht. Gebruik gemaakt van het arrangement “ staycation” en het voelt echt alsof je even weg bent...

GENIETEN, en we hopen dat ze deze Crisistijd overleven...

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 26 september 2020

Heerlijk hotel, mooie hotelkamer met een mooi uitzicht (16e etage), 3 dagen gratis parkeren en het hotel zit naast de metro. Wij kwamen bij dit hotel via een arrangement van LuxuryHotel. Zeer aan te raden!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel en restaurant Persijn verdienen top beoordelingen. Iedere medewerker doet zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Heel interessant om kennis te maken met alles wat een bijdrage levert aan het milieu in de hotelbusiness. Gewoon goed dat het licht op de gangen pas aangaat als er iemand is. En geen bloemetjes als versiering maar planten die veel langer meegaan. En nog veel meer details waar over nagedacht is. Een voorbeeld voor heel veel hotels in de wereld.
Het eten bij Persijn smaakte naar ouderwetse Nederlandse ingrediënten maar wel veel lekkerder toegepast dan ik ooit ergens/ of thuis gegeten heb. Bediening gastvrij en deskundig.
Ik kom hier graag nog eens terug.

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Super mooi hotel. Hygiëne is perfect .kamers van alle gemakken voorzien. Hotel is zakelijk in gesteld. Je wordt dan ook automatisch in het Engels aangesproken. Personeel super vriendelijk niets is te veel. Hotel is prima te bereiken via de A2 gratis parkeren in een grote parkeergarage waar is dat nog in Amsterdam.?Ben je goed ter been is naar het centrum te voet te doen. Bv Vondelpark ligt op 1 uur lopen. Het eten bij persijn is goed. Zeker het a la carte ontbijt. Hotel ligt in een bedrijven terrein waardoor contrast met buiten en binnen zeer groot is. Maar wij komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Beoordeeld op 18 augustus 2020 via mobiele applicatie

Perfect gelegen hotel binnen de ring A10.
Makkelijk bereikbaar met goede parkeergarage. Als uitvalsbasis super geschikt. Zo met de fiets (eigen huurfietsen) in hartje centrum dan wel midden in de natuur. Je raakt nooit de weg kwijt want je volgt de Amstel en plenty tussenstops op uitnodigende terrassen.
Bedden top! Douche ook. Alle domotica top via de iPad te bedienen. Vriendelijke en leuke jonge staff. Helaas was het letterlijke hoogtepunt van het hotel (de rooftochten) ivm COVID-19 gesloten. Wij hadden er graag even gegeten dan wel geborreld. Toch even heengaan voor het uitzicht.
Te gekke view over de Amstel.
Restaurant beneden zeker niet overslaan,
want in Persijn hanteert men een top prijs/kwaliteitsverhouding. Tot de volgende keer!