“Arabisch op zijn best. ”
Beoordeling van Libanees Restaurant Cedars

Libanees Restaurant Cedars
Geclassificeerd als nr. 593 van 4.495 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Westlandgracht
Beschrijving: Sinds 2007 zijn wij gevestigd aan de Westlandgracht in Amsterdam. Op onze unieke locatie aan het water, met een zonterras én eigen gratis parkeergelegenheid, hebben we de afgelopen jaren een geweldige groep aan regelmatig terugkerende gasten opgebouwd. Met onze verbouwing in de zomer van 2016, waardoor Cedars nu ook een cocktailbar en nieuwe loungegedeelte rijk is, hopen we al onze gasten een nog mooiere ervaring te kunnen bieden. Daarnaast biedt het vernieuwde Cedars een mooie mogelijkheid voor oude en nieuwe gasten om kennis te maken met onze gastvrijheid en zich alzo een middag, avond of nacht in bruisend Beiroet te wanen.
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Arabisch op zijn best. Heerlijke keuze menu’s. Duidelijke allergie informatie en perfecte service. En gratis voor de deur parkeren.

Datum van bezoek: september 2020

26 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke authentieke Libanese keuken in Amsterdam.
Mooie gerechten op een heel diverse kaart. Zeker een aanrader als je van deze keuken houdt.

Prachtig terras aan het water voor in de zomer.
Probeer ook zeker de Libanese wijnen op de kaart.

Datum van bezoek: februari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen in ruim bemeten restaurant waarbij toch de warmte voelbaar is. De gasten worden af buitenkant geplaatst. Onder ons 1 veganist die gewoon mee kon eten uit Libanese keuken. Vooraf soep en Abayes (heerlijk brood) gekozen en als hoofd de zeebaars en de bloemkool met rijst. Wij waren beiden tevreden en genoten van de maaltijd en sfeer

Datum van bezoek: januari 2020
cedarsl2016, Manager van Libanees Restaurant Cedars, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Beste Ruud,

Dank voor de geweldige review.
We zijn blij te lezen dat jullie een geweldige avond hebben gehad bij Cedars.

We verwelkomen jullie graag de volgende keer.

Groet,
Cedars

23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk, we hadden menu lebanon gekozen. Dan krijg je 2 salades 6koude gerechtjes en je mag zelf hoofdgerecht kiezen en daarna krijg je een toetje. De bediening was vriendelijk. Het restaurant heeft een mooi uitzicht op het water. Eigen parkeer terrein en gratis. Het is een aanrader om een keertje te eten

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hadden ik en mijn vriendin hier gegeten via een bon van Groupon, lekkere cocktails met Libanese hapjes. De ober kwam ons vertellen dat we eerst warme hapjes zouden krijgen en daarna koude. De warme hapjes (dit waren er 3 p.p) waren zo op. Er zat zoveel ijs in de cocktails dat ze waterig smaakten. Na ongeveer anderhalf uur wachten vroegen we waar de rest van de hapjes bleef. De ober zei eerst dat een collega had gezegd dat we alles al hadden ontvangen. Hij was nieuw en bij die ene drie hapjes zou het blijven. Of we de kaart nog wilden bekijken. Toch maar besloten om de laatste 3e cocktail te bestellen. De bediening was erg traag en heeft ons bijna anderhalf uur laten zitten. Nadat we hadden besloten om onze derde en laatste cocktail te drinken kwam na 10 minuten de ober terug die even van zijn andere collega moest vragen aan ons of wij niet al drie cocktails hadden gehad!!!! Nou echt belachelijk, we zijn op een schandalige manier behandeld. We zijn maar meteen vertrokken.

Wij raden niemand aan om bij dit restaurant te gaan eten.

-Slechte service
-Onvriendelijk personeel
-Lang wachten op het eten
-Tafel wordt bijna niet afgeruimd
-Groupon deal is een GROTE MISKOOP
-GA HIER NIET HEEN!!!

Ik had er veel van verwacht maar het was een grote teleurstelling

Datum van bezoek: oktober 2019
cedarsl2016, Manager van Libanees Restaurant Cedars, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Hallo,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring had en vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven. Wij nemen beoordelingen zeer serieus, want het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle gasten een uitstekende dineerervaring ontvangen in een veilige en gastvrije omgeving.
We zijn niet trots op uw ervaring en deze is, zoals u misschien in andere beoordelingen kunt zien, heel atypisch.

De dag dat u ons restaurant bezocht was de eerste dag van een nieuwe medewerker welke nog in training zit en er een miscommunicatie heeft plaatsgevonden.
We stellen uw nuttige en constructieve kritiek op prijs, waardoor onze service in de toekomst beter wordt en we hopen dat u binnenkort weer terugkomt.

Reizigers die Libanees Restaurant Cedars bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Libanees Restaurant Cedars geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.