• Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 276 per nacht.

Doubletree
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 273 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door dit hotel. Top locatie ( 5 minuten met de trein van Amsterdam centraal). Bovendien was dit hotel zeer zuiver en had het al de nodige faciliteiten. Ondergrondse parking was zeker ook een + punt !

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel2StayAmsterdam, General Manager van HOTEL2STAY, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste Cardella,

7 mei 2018 beoordeeld

Prima basic hotel. Leuk dat het een studio is, voor een langer verblijf lijkt het me echt ideaal. Voor een kort verblijf is het ook prima. Lekker rustig. Niet zo dichtbij het centrum, maar wel op drie minuten lopen van station sloterdijk. Leuk ingericht, ziet er mooi uit.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Lenaheinrichs,

29 april 2018 beoordeeld

Tegen onze verwachting in is dit hotel ZEER RUSTIG. Daar het in de buurt van het station en snelwegen ligt! ZEER ZEKER aan te bevelen !!! Het hotel ligt 18 minuten van het centrum met bus 22. Als je een treinkaart neemt, zelfs 7 minuten.

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden

Beste Jostax1,

17 april 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, nette kamer. Bedden lagen prima. De ligging was dicht bij station en kliniek waar ik de dag erna moest zijn. Een aanrader.De kamer was heel groot. Alleen bij douchen liep het water wat moeilijk weg.

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
15 april 2018 beoordeeld

vriendelijk personeel
propere kamers
ligging naast het openbaar vervoer
afgesloten parkeergarage onder het hotel ( wel bijbetalen)

ontbijt viel zwaar tegen. Je kan dit geen waardig ontbijt noemen
afstand tot het centrum is toch een behoorlijke afstand, waar je rekening moet mee houden als je 's avonds toch nog de stad in wil

• Verbleef: april 2018, reisde met familie