Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door dit hotel. Top locatie ( 5 minuten met de trein van Amsterdam centraal). Bovendien was dit hotel zeer zuiver en had het al de nodige faciliteiten. Ondergrondse parking was zeker ook een + punt !

Datum van verblijf: mei 2018
Hotel2StayAmsterdam, General Manager van HOTEL2STAY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Beste Cardella,

Beoordeeld op 7 mei 2018

Prima basic hotel. Leuk dat het een studio is, voor een langer verblijf lijkt het me echt ideaal. Voor een kort verblijf is het ook prima. Lekker rustig. Niet zo dichtbij het centrum, maar wel op drie minuten lopen van station sloterdijk. Leuk ingericht, ziet er mooi uit.

Datum van verblijf: mei 2018

Beste Lenaheinrichs,

Beoordeeld op 29 april 2018

Tegen onze verwachting in is dit hotel ZEER RUSTIG. Daar het in de buurt van het station en snelwegen ligt! ZEER ZEKER aan te bevelen !!! Het hotel ligt 18 minuten van het centrum met bus 22. Als je een treinkaart neemt, zelfs 7 minuten.

Beste Jostax1,

Beoordeeld op 17 april 2018

Vriendelijk personeel, nette kamer. Bedden lagen prima. De ligging was dicht bij station en kliniek waar ik de dag erna moest zijn. Een aanrader.De kamer was heel groot. Alleen bij douchen liep het water wat moeilijk weg.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 april 2018

vriendelijk personeel
propere kamers
ligging naast het openbaar vervoer
afgesloten parkeergarage onder het hotel ( wel bijbetalen)

ontbijt viel zwaar tegen. Je kan dit geen waardig ontbijt noemen
afstand tot het centrum is toch een behoorlijke afstand, waar je rekening moet mee houden als je 's avonds toch nog de stad in wil