“Wow!”

Geclassificeerd als nr. 58 van 4.869 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oostelijke Eilanden
Wijk: Oostelijke Eilanden
3 februari 2019 beoordeeld

Zelden zo lekker buiten de deur ontbeten als hier. We waren met een stel vrienden en we kozen allemaal voor iets anders; ik had eieren met zoete aardappel, geitenkaas en dadels en mijn vriendin nam yoghurt met vijgen, bramen en noten. Alles was ontzettend vers en met aandacht bereid. Hoewel je je bestelling zelf moet ophalen waren de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam (iets wat je nog zelden tegenkomt in Amsterdam). In een aantal reviews lazen we over het hoge prijskaartje. Hoewel dat zeker waar is, was het voor ons dubbel en dwars waard. Het enige aandachtspuntje voor deze zaak is de wachttijd; onze drankjes waren er redelijk snel maar op het eten hebben we zeker drie kwartier moeten wachten.

Datum van bezoek: februari 2019

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op papier je bestelling opgeven (zeker niet milieubewust terwijl ze wel vegan opties bieden) Zonde van zoveel papiertjes!! En dat terwijl het niet groot is en er gewoon bediening kan lopen. Koffie slecht terwijl er wel een goede machine staat. Een baristacursus is zeker nodig! Eten veel te duur voor wat je krijgt. Een simpele wafel (smaakte wel prima) en mijn man drie eitjes met simpel bruin brood van de supermarkt. Geen garnering alleen ei, spek en brood. 30 euro afgerekend voor 2 koffie en simpele gerechten. Concept/idee is leuk maar uitwerking erg slecht.

Plus:
Wel twee vriendelijke dames die het eten maakten en nette ontvangst.

Datum van bezoek: februari 2019
57steviej, Eigenaar van Wicked Waffles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2019

Beste Mariette,

Wat vervelend dat je het als zo slecht ervaren hebt, dat is zeker niet de bedoeling. Ik ben even in de bonnen gedoken maar kon niks vinden naam van Mariëtte. Wel zag ik een bon op naam van Maria, waarvan ik denk dat die van jou zou kunnen zijn?

Ik denk dat er een foutje is gemaakt bij het afrekenen, want mijn collega’s hebben Bacon Babes Deluxe aangeslagen. Dat zijn de drie Bacon Babes zoals jij ze beschrijft, maar dan gevuld met avocado en gegrilde cheddar kaas. Uit jouw review maak ik op dat jij niet deze eitjes hebt gehad, maar de Classic versie.

Ik wil je uitnodigen om nog eens langs te komen zodat we je het verschil kunnen terugbetalen. Dan trakteer ik je gelijk op twee nieuwe cappuccino’s, om te laten zien en proeven hoe we normaliter onze koffies serveren. We hebben niet eerder negatieve feedback ontvangen over onze koffie dus ik ben bang dat er iets mis is gegaan tijdens jouw bestelling en daarvoor wil ik je onze welgemeende excuses aanbieden.

We hopen je snel te zien en mocht je samen willen reflecteren op je feedback, schroom dan niet om mij persoonlijk te bellen of e-mailen.

Vriendelijke groeten,
Steven

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten het centrum van Amsterdam heerlijk gelunched. Je kiest zelf een basis bijv. wafel of broodje en kiest daarna de toppings,dit geef je op een bestelformulier aan en dit komt de bediening ophalen. Heerlijke eieren met brood en ook de wafel is een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

dit zijn absoluut de allerbeste wafels uit de stad,
ik heb er veel gegeten maar hier worden ze echt vers a la minuten voor je bereid.
heerlijke broodjes en verse smooties.
gezellig personeel dat weet wat ze doen en waar ze voor staan.
wij komen zeker terug.
AANRADER!!

Datum van bezoek: januari 2019
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek om naar toe te gaan; alles is hier even heerlijk, vers en met liefde gemaakt (dat zie je en dat proef je). Flatbreads, yoghurt of wafels met toppings naar wens en heerlijke latte combinaties. Daarbij ook een ontzettend leuke en persoonlijke bediening; wij voelen ons hier altijd enorm thuis en welkom.
En het toilet is het schoonste toilet dat ik ooit in de horeca ben tegen gekomen (ook niet onbelangrijk)!
Absolute aanrader om naar Brunchroom te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Wicked Waffles bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Wicked Waffles geweest? Deel je ervaringen!