“Heerlijke oesters en fruit de mer”
Beoordeling van Lucius Seafood Restaurant

Lucius Seafood Restaurant
Reserveren met
Lucius Seafood Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 484 van 4.628 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Lucius Visrestaurant serveert zeven dagen per week een grote variëteit aan Noordzee vis, schaal- en schelpdieren en culinaire verrassingen in een traditionele Amsterdamse setting. De keuken is geopend vanaf 17.00 uur en blijft open tot middernacht. Voor een feestelijke start van een avondje uit bijvoorbeeld, met champagne en oesters, of een laat diner.
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weergaloos bij Lucius.
Aardige mensen in de bediening en een prachtig aquarium als achterwand waar je je ogen niet vanaf kunt houden. Met z’n vieren twee keer een fruit de mer Lucius besteld met de oesters vooraf.
In een woord een geweldige avond. Wel een stevige rekening maar dat kwam ook wel door de wijn.

Datum van bezoek: december 2017

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval terecht gekomen bij Lucius omdat de seafood bar op spui gesloten was. Maar absoluut geen spijt van! Een mooi restaurant met vriendelijk en kundig personeel. We starten graag met een gegratineerde oester die niet op de kaart stond. Geen probleem. En ze waren heerlijk. Daarna een goede bisque van kreeft gevolgd door entrecote en heerlijke gambas geserveerd met een van de beste bearnaise die ik ooit gehad heb. Afgesloten met koffie met uitgebreide lekkernijen. Al met al een zeer geslaagde avond! Wij komen er zeker nog eens!

Datum van bezoek: november 2017
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een openbaring in hartje Amsterdam. Voortreffelijk visrestaurant. Uitstekende wijnen. Aangenaam kader.

Datum van bezoek: juli 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Gisteren met Amerikaanse gasten gegeten bij Lucius. Zowel de venkelsoep als de kabeljauw smaakten uitstekend! Helaas liet de bediening ernstig te wensen over. We werden behandeld als kleuters en een van onze gasten werd de les gelezen omdat er niet snel genoeg besloten werd in haar ogen. We voelden ons opgelaten en komen hier niet meer terug. Jammer!

Datum van bezoek: juni 2017
10 april 2017 beoordeeld

Mijn vriendin en ik waren op zoek naar een typisch 'seafood' restaurant zoals er vele zijn in Amsterdam. We kwamen uiteindelijk via een magazine bij Lucius Seafood terecht.
We gingen voor de menu van 39,50 euro waarbij mijn vriendin voor Poke Lucius en Tomatenbisque ging terwijl ik voor de saté van zeeduivel en gegrilde snoekbaarsfilet koos. Een erg mooie prijs-kwaliteit, waarbij er ook nog een ruime keuze aan witte wijn mogelijk is en dat in verschillende vormen glas, karaf, fles... Het personeel was ook erg gedienstig en vriendelijk. Wij stippen dit restaurant alvast zeker terug aan bij een volgend bezoek!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Lucius Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Lucius Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!