“Kan veel beter”

Geclassificeerd als nr. 383 van 4.141 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Japans
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: geïnspireerd op de heerlijke japanse noodle bars. wagamama introduceerde in 1992 deze pan-aziatische gerechten. niet reserveren maar gewoon binnen lopen en aanschuiven aan de lange tafels. geniet van de wagamama ervaring!
21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het viel ons op dat er een man achter een laptop zat. Op zich niet zo raar, maar deze was aan het roepen naar de bediening. Daarna zagen we dat hij met geldzakjes bezig was.
Blijkbaar was het de manager ???

Toen er wat verkeerd ging qua eten ging hij, zonder handschoenen of handen te wassen, de keuken in om eten klaar te maken.
Dit vonden wij niet erg gepast aangezien hij net allemaal geld had aangeraakt...

Het eten was op zich lekker. Sausjes waren iets aan de zoute kant.
Maar zonder sausje is het eten net niet goed genoeg.

Groot nadeel is dat het eten niet tegelijkertijd komt. Daardoor had ik mijn eten al op en mijn man zat nog 10-15 min te wachten op zijn eten.

De volgens de kaart 'versgeperste sappen voor u' zijn niet zo vers als er staat. Alles was namelijk al kant en klaar, en er kon daardoor niet 1 vrucht uit het drankje.

Bediening is Engelssprekend.

De vestiging op het vliegveld in Londen is vele malen beter!

24 februari 2017 beoordeeld

Voor de voorstelling in het muziektheater hier gegeten. De een donburi met bief, de ander udon met kip, peultjes en rode gember.
Beide goed van smaak en niet al te lang na elkaar geserveerd.
Daarbij een sauvignon blanc, goed van smaak en prijs.
Vriendelijke, alleen Engelstalige, bediening.

21 januari 2017 beoordeeld

Goede locatie en goede formule. Het personeel wisselt te snel en spreekt enkel engels en weet niets want is altijd nieuw. Het eten is lekker en niet te duur. Altijd goed. Fijn gratis kraanwater. Dat scoort.

17 januari 2017 beoordeeld

Wagamama stelt nooit teleur qua gerechten en snelheid.
Prijzen zijn hier en daar toch wel flink omhoog gegaan. Een ramen met een bijgerecht en 3 kleine mochi-ijsballetjes is al snel €27. Personeel spreekt natuurlijk geen woord Nederlands waardoor je toch weer tourist bent in je eigen land.

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zochten even plek om snel wat te eten. Waren met 6. Kregen hartelijk ontvangst en prima plek. Goede ruime kaart in Aziatische gerechten. Wordt prima uitgelegd. Eten was spicy en erg lekker. Enig minpunt was dat niet alles tegelijk kwam. Zeer aardige bediening!

Reizigers die Wagamama bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Wagamama geweest? Deel je ervaringen!