Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf US$ 17,04
vanaf US$ 15,90
vanaf US$ 18,17
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

De expositie is zeer verfrissend en elke afbeelding heeft een maatschappelijke betekenis. Ook met tieners prima te doen. Koop je kaartje vooraf online, dat scheelt tijd en geld.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Museum waar actuele onderwerpen aan bod komen die je echt doen nadenken. Het is niet te groot maar doordat er veel te zien is ben je er ongeveer 1,5 uur binnen. Echt een a7anrader om te bezoeken als je eens andere kunst wilt zien.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Na al enkele keren buiten werk van Banksy te hebben gezien, oa in Bethlehem, ook hier weer tot nadenken aangezet door de aanwezige collectie. Ook de tentoonstelling van werk van Icy&Sot is zeer goed.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi maar klein museum. Jammer dat je met een museumkaar toch entree moet betalen (we hebben wel gebruik gemaakt van de ‘early bird entrance’ waardoor we maar 11 euro moesten betalen)

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 30 december 2018

Super leuke en toegankelijke kunst maar het was te druk. Met minder mensen zou ik zeker hoger gewaardeerd hebben.

Datum van activiteit: december 2018