Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf US$ 17,11
vanaf US$ 15,97
vanaf US$ 18,25
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi maar klein museum. Jammer dat je met een museumkaar toch entree moet betalen (we hebben wel gebruik gemaakt van de ‘early bird entrance’ waardoor we maar 11 euro moesten betalen)

Beoordeeld op 30 december 2018

Super leuke en toegankelijke kunst maar het was te druk. Met minder mensen zou ik zeker hoger gewaardeerd hebben.

Beoordeeld op 28 december 2018

Niks mis met de collectie ook al heb ik niets aandachtig kunnen bekijken. Dit museum stelt geen limiet aan het aantal bezoekers dat naar binnen gaat. Met honderden andere bezoekers in propvolle kleine kamers moet je proberen de kunst goed te bekijken. Dat gaat dus echt niet. Het Moco museum toont een privé collectie en gaat alleen voor de inkomsten. De Amsterdamse brandweer knijpt waarschijnlijk een oogje dicht. Wist niet hoe snel ik naar de uitgang moest vluchten. Museum jaarkaart wordt niet geaccepteerd. Waardeloos museum!

Datum van activiteit: december 2018
Walther_moco, Public Relations Manager van Moco Museum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Hi DoppieHogeHeren,

Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad in ons museum. Wij proberen altijd het aantal bezoekers zo te houden dat de beleving van het museum goed is. Jammer om te horen dat je dit als bezoeker niet zo hebt ervaren. Veel mensen zijn geïnteresseerd in onze tentoonstellingen en wij willen hen niet teleurstellen. Tijdens de feestdagen zorgt dit voor drukke dagen in het museum. Verder zorgen wij ervoor dat het te alle tijden veilig is in het Moco. Hartelijke groeten, Moco Museum

Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Overrompeling van volk. De weinige werken die er zijn kan je amper bekijken door het enorme aantal mensen aanwezig in de kleine kamers. Zeker geen aanrader.

Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Van een collega hoorde ik dat het de moeite waard was. Dat is ook zo. Ik werd echt even op een andere gedachte gebracht. Kunst is mooi!