“Lekkere lunch aan de Herengracht”
Beoordeling van Toos & Roos

Toos & Roos
Geclassificeerd als nr. 1.428 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek langs de Herengracht! Even snel gestopt voor de lunch. De bediening is attent, maar lekker non chalant Amsterdams. Omelet met extra's is simpel en smaakvol. Op TripAdvisor stond dat men zich zou zijn vandaag. Gelukkig niet

Datum van bezoek: mei 2018

8 april 2018 beoordeeld

Kleine lunchtent waar je diverse boterhammen (sandwiches) kan verkrijgen. Samen met een soep een een drankje maak je er een menu van. Mijn Sandwich met kippenwit (dit mocht gerust verse kip zijn) viel wat tegen, m'n vriendin was echter tevreden met haar keuze. De prijzen waren aan de hoge kant.

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de negen straatjes liepen wij tegen Toos & Roos aan. Een knus eettentje waar je kan ontbijten en lunchen. De croissants zijn heerlijk vers met lokaal gemaakte jam. De zelfgemaakte quiche was helaas niet zo smakelijk en een beetje soppig. De omeletten met een flinke snee vers brood zagen er wel heel goed uit.

Datum van bezoek: februari 2018
11 september 2017 beoordeeld

Ondanks dat het om de hoek is kom ik er niet meer graag. Vrij prijzig en voelt niet heel welkom. Eten is lekker maar ook niet heel bijzonder.

Datum van bezoek: mei 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was redelijk, wel wat prijzig voor de hoeveelheid. Echter door de drukte konden we niet apart pinnen, wat ons wel beloofd was. Bovendien kwamen er nieuwe klanten binnen en omdat wij bijna klaar waren werd er aan ons gevraagd of we konden afrekenen. We konden niet eens op ons gemak ons eten laten zakken.
Kortom, niet zeer klantvriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Toos & Roos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Toos & Roos geweest? Deel je ervaringen!