“Heerlijk!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Hotel V Fizeaustraat
Beoordeeld als nr. 6 van 371 hotels in Amsterdam
25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een heel mooi hotel! Alles klopt in het plaatje. Fijne bedden, lekkere regendouche, mooie styling, gewoon een superplek! 5 min lopen vanaf station Amstel waardoor je hartstikke snel in de stad bent. Ontbijt is inclusief en heerlijk, al werden we de eerste dag volkomen vergeten/genegeerd door de dame die ons hielp en moesten we 2x vragen om verse jus die dan niet kwam. Zal wel aan ons plekje gelegen hebben (naast een paal). Maar voor de rest een absolute aanrader!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel V Fizeaustraat
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 februari 2017 beoordeeld

Top hotel.
Mooie ruime kamer met een specifiek modern interieur gebaseerd op zwart en wit met groot scherm televisie.
Ruime badkamer met regendouche.
24 op 24 receptie.
Diner is echt de moeite met een zeer goede prijs/kwaliteit.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooi hotel met een retro/industriële uitstraling en vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooi schoon en gezellig ingericht met een prachtige binnenkomst! Ook genoten van een heerlijk ontbijt met ruime keuze van de kaart! Erg leuk!!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk vintage hotel, gezellige sfeer, voelt aan als thuiskomen na een dagje musea bezoeken of shoppen. Top keuken, fantastische bediening, goeie tips meegekregen over A'Dam. Hotel is iets buiten stad maar met Uber ben je zo waar je wil zijn.
Aanrader dus.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van dit hotel wordt gevormd door de uitzonderlijke klantgerichtheid van alle medewerkers, die er vanaf straalt. Ik heb dit nog niet vaak zo meegemaakt.

We kwamen 's avonds toen de keuken al dicht was maar zonder problemen kregen we een heerlijke snack. Toen viel ook al de drukte en dynamiek op.

'S morgens wachtte ik beneden even op mijn vrouw. Meteen werd er een karaf met water met een glas gebracht met de vraag wat ik verder wilde drinken.

Daarna een a la carte ontbijt waarbij niets te gek was. Allemaal zonder te hoeven bijbetalen.

De prijs-prestatie is hier fantastisch! De overnachting met parkeerplaats en ontbijt slechts ruim € 100.

Als het de dubbele prijs was geweest was het nog goed...

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld

heel aangename ontvangst aan de receptie, zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, zeer mooie badkamer op een makkelijke locatie aan de rand van Amsterdam. parkeermogelijkheid Top en dichtbij metro/bus voor verder bezoek aan Amsterdam. ongelooflijk lekker en verzorgd ontbijt, top restaurant... absolute aanrader! een must do !!!

Kamertip: de enige tip ik zou kunnen geven, is dat er een aantal vensters aan ingang niet proper waren en dit ...
Verbleef: December, 2016, reisde met familie
22 december 2016 beoordeeld

Fantastisch. Wegens drukte een upgrade gekregen. Super. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Fijne kamer. Goed ontbijt. Goed te bereiken met ov voor de deur. Waterkoker en koffiezetapparaat aanwezig.

Verbleef: December, 2016, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
Ambassade Hotel
nr. 4 van 371 in Amsterdam
1.099 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel V Fizeaustraat geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel V Fizeaustraat

Adres: Fizeaustraat 2, Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 138 - € 511 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel V Fizeaustraat 4*
Aantal kamers: 91
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Hotel.de, Agoda, HRS en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Hotel V Fizeaustraat met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?