Hotel V Fizeaustraat
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 227*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 265*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
22 februari 2017 beoordeeld

Top hotel.
Mooie ruime kamer met een specifiek modern interieur gebaseerd op zwart en wit met groot scherm televisie.
Ruime badkamer met regendouche.
24 op 24 receptie.
Diner is echt de moeite met een zeer goede prijs/kwaliteit.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooi hotel met een retro/industriële uitstraling en vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooi schoon en gezellig ingericht met een prachtige binnenkomst! Ook genoten van een heerlijk ontbijt met ruime keuze van de kaart! Erg leuk!!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk vintage hotel, gezellige sfeer, voelt aan als thuiskomen na een dagje musea bezoeken of shoppen. Top keuken, fantastische bediening, goeie tips meegekregen over A'Dam. Hotel is iets buiten stad maar met Uber ben je zo waar je wil zijn.
Aanrader dus.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van dit hotel wordt gevormd door de uitzonderlijke klantgerichtheid van alle medewerkers, die er vanaf straalt. Ik heb dit nog niet vaak zo meegemaakt.

We kwamen 's avonds toen de keuken al dicht was maar zonder problemen kregen we een heerlijke snack. Toen viel ook al de drukte en dynamiek op.

'S morgens wachtte ik beneden even op mijn vrouw. Meteen werd er een karaf met water met een glas gebracht met de vraag wat ik verder wilde drinken.

Daarna een a la carte ontbijt waarbij niets te gek was. Allemaal zonder te hoeven bijbetalen.

De prijs-prestatie is hier fantastisch! De overnachting met parkeerplaats en ontbijt slechts ruim € 100.

Als het de dubbele prijs was geweest was het nog goed...

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld

heel aangename ontvangst aan de receptie, zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, zeer mooie badkamer op een makkelijke locatie aan de rand van Amsterdam. parkeermogelijkheid Top en dichtbij metro/bus voor verder bezoek aan Amsterdam. ongelooflijk lekker en verzorgd ontbijt, top restaurant... absolute aanrader! een must do !!!

Kamertip: de enige tip ik zou kunnen geven, is dat er een aantal vensters aan ingang niet proper waren en dit snel een onverzorgde indruk geeft bij binnenkomst, terwijl dit echt niet de overall ervaring was want verder was alles perfect... dus misschien een opstekertje om nog te verbeteren!
Verbleef: december 2016, reisde met familie