“Bijzonder lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 275 van 4.495 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-Zuid
Wijk: Oud-Zuid
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van vrienden bij jullie gaan eten. Toen we binnen kwamen was de sfeer meteen goed en het restaurant ziet er super mooi uit! We wilden graag zoveel mogelijk van de menukaart proberen en echt alles was super lekker! Een speciaal bedankje voor onze host Peter, die ons goed heeft geholpen. We voelden ons meer dan welkom!

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker eten bij Mr Sam, en de service is ook onwijs goed.
Alle gerechten zijn altijd goed op smaak, ook de cocktails & desserts. Verre weg een van mijn favoriete restaurants :)

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is favoriet! Het eten is fantastisch, heel erg smaakvol en daarnaast is het prachtig gepresenteerd.
Je proeft dat de gerechten met liefde worden gemaakt. Mijn favoriete restaurant in Amsterdam.

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbeschrijfelijk, zo goed en overheerlijk gegeten onder leiding van de beste gastvrouw. Bij binnenkomst zo’n hartelijke ontvangst, na tafel toewijzing gevraagd om een plek bij het raam wat helaas niet ging. Heel begrijpelijk. Toen we zaten kwam diegene terug om te zeggen dat hij toch een raamtafel voor ons had. Je voelt dat er naar je geluisterd wordt, je voelt dat iedereen z’n best doet en dit icm het meest heerlijke Aziatische eten. Een topavond, een mooie herinnering samen met mijn man en mijn ouders, we hebben intens genoten!

Datum van bezoek: augustus 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

Super.Heerlijk gegeten. Goede smaken en verrassend. Hou niet van toetjes, maar deze waren tongstrelend. Heerlijk. Goede kok, goede bediening. Ik zou zeggen: Wees zuinig op dit personeel. Vind je niet gauw meer. Dit restaurant is een aanrader. :-)

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Mr. Sam Asian Bistro bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Mr. Sam Asian Bistro geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.