“Geweldige burger”
Beoordeling van The Happy Bull

The Happy Bull
Geclassificeerd als nr. 5 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Beschrijving: The Happy Bull is een hamburger restaurant gevestigd in Amsterdam Zuid in de buurt van het Hoofddorpplein. Wij zijn gespecialiseerd in het maken van hamburgers en milkshakes. In een korte tijd wordt er al gezegd dat we de beste burgers en milkshakes van de stad serveren! Met veel liefde en passie bereiden we ons eten dagelijks, hierdoor kunnen we de versheid garanderen. Het steak vlees wordt in huis gemalen en gemengd, zo zorgen we dat de kwaliteit gewaarborgd blijft. De milkshakes worden gemaakt van echte Italiaanse ijs (uit Venetië geïmporteerd) wat zorgt voor een zeer smaakvol ervaring! Naast onze hoofd producten hebben we diverse voorgerechten en bijgerechten, zoals ons huisgemaakte friet, Chili con Carne Nacho's en maaltijdsalades. Ook hebben we glutenvrij en vegetarische gerechten. Onze menu is gevarieerd zodat we wat wils hebben voor iedereen. Constant houden we onze ogen en oren open om zo onze diensten en service te optimaliseren! -xxx- Bullie
7 juli 2017 beoordeeld

Iedere burgerliefhebber heeft ongetwijfeld een 'burger top 5'. Wedden dat er een andere burger opschuift naar buiten die top 5 wanneer je hier een burger hebt gehad? Snelle service, vriendelijke bediening, burger en frites om je vingers bij af te likken.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Happy Bull
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste burger die ik in tijden heb gegeten!! Vlees van de burger is heerlijk mals, crispy bacon en zelfs het broodje is heerlijk krokant!! Vriendelijk personeel en goede sfeer in het restaurant. Alles is home made en ruime porties. De frietjes en onion rings waren ook super lekker!! Je kunt je burger aanvullen met extra opties of sauzen wat ik altijd erg fijn vind. Volgende keer neem ga ik zeker een milkshake proeven! Wij komen van ver maar we komen zeker terug ;)

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekkere hamburgers en patat. Het personeel is ook heel vriendelijk en ik hoefde niet te lang te wachten. Zeker
een aanrader......

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Burgers zoals ze horen te smaken! Vlees van goede kwaliteit en heerlijk mals. Met daarbij verse producten. Ook het broodje waar de burger op werd geserveerd smaakte zoals het hoort! Daarnaast waren de milkshakes echt super lekker. Ook zeker een aanrader! Kortom een pareltje in Amsterdam!

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Burgers puur vlees met heerlijke variaties ! Van heel pittig tot overheerlijke cheddar ! Het was absoluut genieten . Super vriendelijke bediening , lekkere muziek en gezellige ambiance.
Aanrader!!!!

Karen T, Manager van The Happy Bull, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Beste Cornelis,

Super blij dat je hebt genoten! en super bedankt voor de mooie recessie.

Tot gauw weer :)

Groetjes,

The Happy Bull Team

Reizigers die The Happy Bull bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Happy Bull geweest? Deel je ervaringen!