FindHotel
Hotels.comUS$ 105
PricelineUS$ 104
Trip.comUS$ 192
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Zakelijke overnachting. Arriveerde laat in het hotel. Ontvangst vriendelijk. Kamer was niet groot , maar schoon. Helaas constateerde ik al snel dat de badkamer ventilator constant bleef draaien. Gezien het wc papier wat hier al was tussengepropt, moeten andere gasten hier al eerder hinder van hebben gehad. Tv gaf maar 3 zenders door. Lampje in de vloer wat in de nacht aanblijft, vond ik ook niet prettig.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Citiez, Front Office Manager van Citiez Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Beste mintveld,

Sorry om te horen over de ventilatie. Wij zullen alle ventilatie systemen even gaan nalopen om te zien of alles nu on orde is.
Het lampje in de vloer is een veiligheids lampje en die kan helaas niet worden uitgezet.
Ondanks deze problemen hopen wij dat u toch een goed verblijf heeft gehad.

Vriendelijke groet
Sandra

Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Het Citiez Hotel Amsterdam is een super Hotel. De locatie is perfect omdat je met de tram in korte tijd in de binnen stad van Amsterdam bent. De Hotel kamers zijn betaalbaar en in de omgeving van het Hotel zijn diverse goede restaurants.

Datum van verblijf: juni 2018
Jean Paul d, Front Office Manager van Citiez Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Beste Bert,

Bedankt voor je review.
We zijn erg blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad!
Ook hopen we u nog een keertje terug te zien bij ons in het hotel.

Louisa

Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn man een paar dagen Amsterdam. We hebben een prettig verblijf gehad in Citiez hotel. Wel een eind van het centrum af maar met het openbaar vervoer prima te doen. Heel vriendelijk personeel, lekker nuchter. Fijne en gezellige inrichting. Wij hadden een 2 persoons kamer, klein maar knus. In principe alles wat nodig is. Alle kamers hebben de namen van grote steden van over de hele wereld, leuk! In de ochtend een lekker ontbijt, keuze uit brood, crackers, variatie aan beleg, yoghurt en zelfs vers fruit. We gaan hier zeker nog een keer heen! Wat ook vernoemd mag worden: zeer stil! Geen last van gehorige buren, slaande deuren of rumoer vanaf de gang.

Datum van verblijf: april 2018
Citiez, Front office van Citiez Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Beste Marlies,

Dank u wel voor uw review. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf.
We zijn erg blij om u de volgende keer weer te mogen ontvangen.
Namens het Citiez personeel, een fijne dag toegewenst en tot de volgend keer.

Met vriendelijke groeten,

Gaula
Citiez Host

Beoordeeld op 15 maart 2018

Ik zocht een niet te duur hotel in de buurt van De Meervaart waar ik de volgende dag vroeg moest zijn. En kijk, zo kwam ik bij Citiez uit. Binnen meteen vriendelijk, huiselijk en very urban. De kleine kamer was superefficiënt ingericht met alles wat je voor een nacht nodig hebt. De volgende ochtend nog een heel fijn ontbijt, ja Citiez is een prima keuze.

Kamertip: Voor een nacht is een kamer zonder raam prima te doen. Blijf je langer, dan is een raam prettiger.
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 februari 2018

Ik was hier voor een conferentie in de Meervaart. Ideale ligging van het hotel aangezien het 1 minuut wandelen is naar de conferentie. Modern en proper hotel met heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Kamer was ruim genoeg. Enige nadeel misschien was dat er geen bureautje was, maar zeker niet storend. Je kan ook beneden werken aan de tafels en de bar is altijd open.
Voor wie het centrum wil bezoeken is dit misschien iets minder aangezien je dan nog een 25-tal minuten op de tram moet zitten.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mitchell S, Guest Relations Manager van Citiez Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Hi PeterMorli,

Bedankt voor je review!

Fijn om te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad.
Bedankt voor je feedback omtrent de kamers! Het ontbreken van een tafel/bureaut is een veelgehoord gemis en wij zullen hier zeker iets mee doen :).

Tot ziens

Groet,