“Arrogante bediening”
Beoordeling van Madam

Madam
Geclassificeerd als nr. 815 van 4.494 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-Noord
Beschrijving: De maaltijden van Madam zijn tijdloze klassiekers met een moderne twist. Chef David Baxter, voormalig Amstel Hotel en Restaurant La Rive, leidt de keuken. Verwacht overheerlijke à la carte gerechten met Amsterdamse gezelligheid en internationale service. Wanneer de zon verdwijnt, gaat het volume van de muziek omhoog — en transformeert Madam in een sfeervolle bar en nachtclub.
30 september 2020 beoordeeld

Heerlijk ontvangst door een lieftallige jonge dame. Met haar charme legt ze de uitleg hoe alles werkt. Een dikke 10 voor haar. Heb haar later op de avond helaas niet meer gezien voor d de Tip die ze verdient.

Jammer dat de persoonlijk besproken ronde tafel niet vrij was. Hadden wij die zondag daarvoor persoonlijk en plaatselijk besproken.

Bediening aan tafel was zoals wij dat noemen RUK. Ober dwingt zich met zeer regelmaat tussen onze gesprekken door zonder enig pardon en hou zich totaal niet aaan de Corona regels. Een sorry van mag ik even is er niet bij. De persoon is helaas niet geschikt voor de bediening omdat zijn en is in zijn houding erg arrogant. Wel heel jammer. Voor hem helaas geen 10% tip.

Eten was lauw en maar over de smaak valt te twisten. Patat was koud en heb deze maar direct laten terug sturen.

Het is Corona tijd en wil de Horeca graag ondersteunen. Maar een beetje vriendelijkheid is toch niet te veel gevraagd?

Ik kom er niet meer en zal Madam zeker niet aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2020
LaraS2773, Guest Relations Manager van Madam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Beste heer Salezius,

Dank voor uw uitgebreide feedback. Dit is echt teleurstellend te lezen en op dit moment kunnen wij alleen maar excuses aanbieden. Uiteraard hebben wij inmiddels gesprekken gehad met het team en dit mag gewoon niet gebeuren en is niet waar wij voor willen staan.

Hartelijke groet,

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw met binnen komst is de lift al een feestje, dan ben daar en is het uitzicht echt prachtig. Binnen ziet het er super uit en was er een dj die de sfeer nog leuker maakte. Enigste min puntje die we hadden dat er niet veel vlees gerechten zijn. Verder zijn we erg goed bediend en zullen we zeker nog eens terug komen!

Datum van bezoek: september 2020
LaraS2773, Guest Relations Manager van Madam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Angela, wat leuk te lezen! Dank voor je review en hopelijk tot een volgende keer!

Hartelijke groet,

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig bezoeken wij het Madame restaurant en tot nu toe beviel het ons. De sfeer is informeel nochthans elegant ingericht. Het eten en drinken is lekker en je kunt er heerlijk borrelen.

Datum van bezoek: juli 2020
LaraS2773, Guest Relations Manager van Madam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste wereldreiziger, dank je wel voor je review en hopelijk tot snel weer!
Hartelijke groet, team Madam

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie met top bediening. Super lekker gegeten met onze 2 tieners, heerlijk genoten van het uitzicht! De ober, Abdel, was top. Oog voor alles ! Mede door hem was onze avond heel erg geslaagd. Ook glutenvrij geen enkel probleem, aparte gerechten voor onze zoon, dank aan de chef!

Datum van bezoek: juli 2020
LaraS2773, Guest Relations Manager van Madam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste mijnheer en mevrouw Brijssinck, hartelijk dank voor deze mooie review en we brengen de complimenten graag over aan Abdel en de chef!
Vriendelijke groet,

14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitkijken over lovely Amsterdam! De bediening is uiterst vriendelijk en oprecht. Heerlijke lunch met oog voor details. Veel vegagerechten, ze begrijpen het echt hier! Wij komen terug

Datum van bezoek: juli 2020
LaraS2773, Guest Relations Manager van Madam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Beste Mascha, hartelijk dank voor deze mooie review! Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Reizigers die Madam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Madam geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.