“Heerlijk Italiaans”
Beoordeling van Piccolo

Piccolo
Geclassificeerd als nr. 576 van 4.560 Restaurants in Amsterdam
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sommige avonden schijnt het druk te zijn, deze avond was het rustig op een luidruchtige groep vrouwen na.
Het is een lichte, slechthorenden, vriendelijke ruimte met overal planten op tafels en aan de wanden. Het geeft een huiselijk gevoel.
Ze doen hier aan kleine porties die doen aan tapas gerechten maken alles zelf. Erg lekker eten, met smaak bereid. Een groot pluspunt: als je thee kiest dan schenken ze onbeperkt water bij en na twee keer bijschenken halen ze een nieuwe potthee voor je en komen ze weer langs, heerlijk relax.

Een nadeel: als het druk was geweest moest je nog langer wachten op eten. Ook was de ober niet altijd goed te verstaan door een duidelijk accent.

Manager_Piccolo, Eigenaar van Piccolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 december 2017

Bedankt voor je recentie en leuk dat je een goede ervaring had, en leuk dat je hebt genoten van onze thee. Ik zal werken op mijn accent ;)

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou niet 1 punt weten waar ik kritiek op kan hebben. Ook heel erg goed en lekker voor de Vega en Vegan klanten.

Manager_Piccolo, Eigenaar van Piccolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Bedankt voor je recentie!! we zijn heel trots te horen dat je het zo leuk vond bij Piccolo. tot de volgende keer!

12 mei 2017 beoordeeld

Heel prettige en rustige sfeer, vlotte bediening, wijn met bijgevoegde hapjes en heerlijke lunch bestaande uit diverse kleine gerechten. Zo wordt lunchen een feestje

Antwoord van management:Gereageerd 14 mei 2017

Bedankt voor je recentie. Leuk te horen dat je lunch feestelijk was en onze aandacht gewaardeerd is :)
hopelijk tot snel weer.

1 mei 2017 beoordeeld

Deze zaak heeft mijn hart gestolen. Vriendelijker en met meer liefde voor de spijzen vind je niet snel in onze hoofdstad. No nonsense, relaxed, kwaliteit, een glimlach, een enorme aanwinst

Antwoord van management:Gereageerd 4 mei 2017

wow, wat een mooie recentie. Ik heb het met al het personeel gedeelt en zijn we er erg trots op :)
Bedankt en hopelijk tot snel!

2 februari 2017 beoordeeld

Geweldige service met een glimlach, bijzonder lekker eten. Zeker een aanrader! Erg betaalbare kwaliteit.

Antwoord van management:Gereageerd 6 februari 2017

Wat een leuke recentie, heel erg bedankt! We'll keep on smiling :)

Reizigers die Piccolo bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Piccolo geweest? Deel je ervaringen!