“Geweldige sfeer, goede kwaliteit, heel aardige bediening”
Beoordeling van Piccolo

Piccolo
Geclassificeerd als nr. 577 van 4.561 Restaurants in Amsterdam
1 mei 2017 beoordeeld

Deze zaak heeft mijn hart gestolen. Vriendelijker en met meer liefde voor de spijzen vind je niet snel in onze hoofdstad. No nonsense, relaxed, kwaliteit, een glimlach, een enorme aanwinst

Antwoord van management:Gereageerd 4 mei 2017

wow, wat een mooie recentie. Ik heb het met al het personeel gedeelt en zijn we er erg trots op :)
Bedankt en hopelijk tot snel!

2 februari 2017 beoordeeld

Geweldige service met een glimlach, bijzonder lekker eten. Zeker een aanrader! Erg betaalbare kwaliteit.

Antwoord van management:Gereageerd 6 februari 2017

Wat een leuke recentie, heel erg bedankt! We'll keep on smiling :)

29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Larry en z'n team zijn geweldig, de vriendelijkste service, lekkere kleine Italiaanse hapjes voor lunch of diner, heel authentiek.
Vaak 'savonds erg gezellig, ook al is Piccolo (misschien wel gelukkig) een beetje verscholen achter Anne & Max.
Overdag is het hier heerlijk werken, met goede koffie en een ongedwongen sfeer.

Antwoord van management:Gereageerd 31 december 2016

Bedankt voor je leuke recentie en je bezoek! Heel fijn om te horen!
Larry

18 september 2016 beoordeeld

In de rustige Tollensstraat, net buiten de topdrukke foodhallen ligt dit kleine restaurant. Mooi terras buiten, sfeervol binnen met een uiterst attente eigenaar. En het beste prima eten en wijn voor een bescheiden prijs. Geen vast menu, maar kleine en grotere hapjes in overleg vast te stellen. Aanrader dus.

20 juli 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening! Heerlijke koffie, apperitivo en bij de thee krijg je een zandloper zodat je precies weet hoe lang hij moet trekken! Echt een super plek om te zijn. Voelt heel huiselijk. Maar ook voor apperitivo. Wij hebben er koffie gedronken (en je krijgt er echt iets lekkers bij) maar ook in de avond een wijntje gedronken met een 'platter' met lekkers. Daarna een kleine maaltijd. Was precies goed. En uitmuntende kwaliteit!

Reizigers die Piccolo bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Piccolo geweest? Deel je ervaringen!