“Super lekkere cocktails”
Beoordeling van Rum Barrel

Rum Barrel
Geclassificeerd als nr. 784 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
20 februari 2018 beoordeeld

Ze serveren hier super lekkere cocktails en heerlijke tapas! We hebben een erg leuke avond gehad. Samen met de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening is dit een must go! Probeer vooral de ribs en de burger.

Datum van bezoek: februari 2018
RumBarrelstaff, staff van Rum Barrel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Thank you for your great review. Unfortunately we do not have the burgers anymore but we are glad you got to try it!

19 augustus 2017 beoordeeld

Zo maar neergestreken bij dit restaurantje aan de Javastraat. Men ging net open voor het diner. Een aardige ober die alles voor de komende gasten in orde maakte. Tapas, dat leek ons wel wat. Toch moet ik zeggen, dat de kaart mij wat tegen viel. Ik kon meer soorten rum kiezen dan tapas; in dat eerste was ik op dat moment niet geïnteresseerd. Ik heb wel een cocktail genomen en die was goed. Onze tapas waren lekker en de geserveerde frites ook. Toch wel een adresje om te onthouden.

Datum van bezoek: augustus 2017

Thank you for your review. We hope that you can come visit us soon again to serve you better!

7 augustus 2017 beoordeeld

Een enorm groot aanbod aan rums vanuit de hele wereld, gesorteerd op smaaktypen en herkomst. Volgens mij ook de enige bar in zijn soort. Tel daarbij de lekkere snacks (bijvoorbeeld kaaskroketten van Holtkamp) en desnoods een complete maaltijd bij op en je hebt meer dan genoeg redenen om een bezoek te brengen.

Datum van bezoek: mei 2017

Thank you for your excellent review! We are always pleased to hear you appreciate our rum collection!

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere drankjes. Heerlijke tapas.
Tuna heerlijk, quecedillas erg lekker.
Nog veel meer op de kaart genoeg keus voor een volgende keer.
Zeer betaalbaar. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2016

Thank you for your 5 star rating!

25 juli 2016 beoordeeld

probeer eens een keer de veelzijdigheid van rum. Als je zoals wij niet weet wat je moet kiezen uit al die verschillende rummetjes en cocktails, laat je dan verrassen / adviseren door het vriendelijke personeel. Wij hebben beiden minimaal 4 favorieten.

Datum van bezoek: mei 2016

Thank you for your excellent review. We are pleased when customers discover new rums!

Reizigers die Rum Barrel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Rum Barrel geweest? Deel je ervaringen!