“Brunch in het centrum”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
24 juli 2017 beoordeeld

En verborgen parel die zo geheim niet meer is. Een kleine tent waar met liefde gekookt word en ik heb er heerlijk geoten van ee super brunch met vrienden. Echt een perfecte plek voor een high tea met vriendinnen of de brunch met je lief

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt aanrader! Heerlijke high tea's in een lief schattig restaurantje vol sfeer. Alles komt uit de moestuin. De taarten zijn een echt aanrader!

6 mei 2017 beoordeeld

Wat een heerlijke plek om te lunchen. We hebben weer genoten. Gestart met een heerlijke soep van raapstelen, daarna een een heerlijke bededict met supplement zalm, geëindigd met een heerlijk kopje koffie met Limoentaart. Kortom voortreffelijk, wat jammer toch dat de gemeente Amsterdam deze locatie geen alcoholische dranken mag verkopen. De munttee en de Vlier Bloesem limonade maken weer veel goed. De bediening was vriendelijk, snel en efficient.

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in deze voor ons bekende zaak, croque van abrikozenbrood en heerlijk gebak zoals limoentaart, kokosyoghurttaart. Ze hebben al enkele boeken uit gebracht van al dit lekkers. Top zaakje.

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies en goede recensies hier gaan lunchen.
Een zeer vriendelijk, knus en gezelligheid tentje in een wat afgelegen steegje missen in Amsterdam.
De lunch wordt gemaakt met kruiden uit eigen tuin en het is lekker!
Bediening super vriendelijk. Erg druk bezet en met geluk kun je zonder reservering zitten en dat zegt al genoeg!

Reizigers die Gartine bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Gartine geweest? Deel je ervaringen!