“Te lekker!”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een fantastisch plekje in amsterdam om te lunchen, maar zorg dat je op tijd reserveert!! Voor de lunch had ik noten brood met geitenkaas en een winterpeen chutney: die was echt heerlijk!! Als toetje ook nog een stuk citroen meringue taart genomen en die was ook fantastisch!! Ik kom hier zsm terug om nog meer te proeven en genieten! Bediening is ook super en de sfeer in het restaurant is ook top!

Schrijf een beoordeling

5 januari 2017 beoordeeld

Gegaan voor High Tea - groot en uiteraard gereserveerd. Leuke ambiance, niet al te groot. Vriendelijke bediening en een goede presentatie van de producten. Alle geserveerde producten waren fijn van smaak. Zondermeer een aanrader om eens bij Gartine langs te gaan.

28 oktober 2016 beoordeeld

Via Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen. En we waren niet de enige,..... Heerlijke lunchgerechten en overheerlijke taart na. Complimenten aan de bediening (vooral het meisje uit Brabant).

Een TripAdvisor-lid
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut heerlijk ontbeten hier in een klein pareltje tussen de drukke Kalverstraat en 't Rokin. Een klein en gemoedelijk tentje, met een prettig persoonlijke benadering. Wil je zeker zijn van een tafeltje, reserveer dan tijdig!

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het aantal tafels bij Gartine is beperkt en het was er druk op de vrijdagochtend (11:00 uur) dat ik er binnenliep, maar desondanks kwam er snel een tafel vrij. Het feit dat ik alleen was en dus op het punt stond een tafel voor meerdere mensen te gaan bezetten, werd totaal niet als vervelend beschouwd. Ik kreeg dat gevoel in ieder geval absoluut niet. Sterker nog, ik voelde mij erg welkom bij Gartine. Het personeel is warm, ontzettend vriendelijk en gastvrij. Dat kan héél anders in Amsterdam.

De wentelteefjes, gemaakt van suikerbrood, werden geserveerd met amandelschaafsel, ahornsiroop en een klein klontje roomboter en waren simpelweg fantastisch. Volle, rijke smaken, zonder dat het overdreven wordt.
De pannenkoekjes met frambozen, pistachenoten, hazelnoten, karamelstroop en wederom een klontje roomboter, waren óók zeer de moeite waard. Het hartige van de nootjes gaat uitstekend samen met de heerlijk zoetzure frambozen en de karamelsiroop.

De espresso was goed, niet supergoed.

Het feit dat hier toeristen zitten is óf het gevolg van de locatie in de binnenste binnenstad van Amsterdam, óf omdat buitenlandse media wellicht ook over deze fijne, knusse plek schrijven.
Hoe dan ook, het is écht een aanrader. Ik ben benieuwd naar de lunch en naar prachtige taarten die er in de vitrine lagen.
Dit is een plek waar ik terugkom.

Reizigers die Gartine bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Gartine geweest? Deel je ervaringen!