“Very good dinner”
Beoordeling van Zaza's

Zaza's
Reserveren met
Zaza's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Pijp
14 juli 2017 beoordeeld

Het is wonderbaarlijk hoe er uit een piepklein keukentje met twee koks zulke zeer goede gerechten worden getoverd. De menukaart is ook redelijk groot met vijf voor- en vijf hoofdgerechten. Plus drie tussengerechten en desserts. Alles vers, moet ook wel vertelt de chef, want er is geen opslagruimte. Wij kozen vooraf de wortelsoep gembersoep met kokos en koriander. Mooi opgediend en voortreffelijk van smaak. Dat gold eveneens voor de hoofdgerechten reuzengamba's tempura met en verrukkelijke safraan risotto. En de gegrilde ribseye en filet van lam. Uitstekend bereid, mooie sauzen, voortreffelijk van smaak. Goede desserts. Prima wijn. Vriendelijke bediening. Redelijke prijzen. Enigszins luidruchtig restaurant wegens gebrek aan textiel. Lang tevoren reserveren aangeraden.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Zaza's
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toppers zijn het hier allemaal. Wat een vriendelijker ontvangst. Het verzoek voor een andere tafel werd direct zonder nadenken ingewilligd. Een kleine smakelijke amuse. Het eten is werkelijk fantastisch. Verrassende combinaties en zeer smakelijk. Zaza's bedankt voor jullie bijdrage voor en topavond.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren getriggerd door de buitengewoon goede beoordelingen op TripAdvisor, dus, moeilijk reserveren. Tweede shift dan maar maandagavond 21:00. Een pijpenla. Het eerste dat opviel in het drukke tentje was de oorverdovende herrie. De popmuziek concurreerde met de schreeuwende aanwezigen. Voorgerecht, o fijn, halve porties waren ook mogelijk. Halve portie huisgemaakte ravioli gevuld met baby rode biet en appel met Parmezaanschuim en walnotendressing. Klinkt goed. Duurt een eeuw voordat het er is..Zou de muziek misschien iets zachter mogen, we kunnen elkaar niet verstaan.. Er wordt wat zuinig gekeken bij de vraag die direct aan het oor moet worden gesteld. Nou, een beetje dan.. We merkten er weinig van. Akoestische ramp. Twee tafeltjes verder begonnen vier Amerikaanse meiden elkaar met behulp van luide filmpjes op hun iPhones toe te schreeuwen en te gieren. Oorverdovend. Het personeel greep niet in.
Het eten is er.. Volstrekt smakeloos, weeïg.. Nou ja, fout gekozen: hoofdgerecht dan maar. Waarom duurt het allemaal zo ontzettend lang? Eindeloos wachten in die vreselijke herrie.. O de chef maakt alles vers klaar? Ja, dat mogen we hopen, is dat niet normaal dan? Moest ie de aardappels nog schillen voor de friet van onze tafelgenoten soms? Eindelijk daar is mijn kataifi gamba's met saffraanrisotto. Toegegeven, was een gok. Mijn eigen saffraanrisotto thuis is heerlijk. Eens kijken wat deze kok doet.. Inderdaad, ik proef saffraan, lekker, maar de risotto zelf is papperig, met een ondefinieerbare schuimsaus, overig het enige met echt smaak. De gamba's waren verpakt in een dikke laag kataifideeg gefrituurd. Heel zwaar, en ook volstrekt smakeloos. Je moet lef hebben zulke goedkope gekweekte zoetwaterlarven te serveren als 'gamba's'. Laten liggen maar. Ook de friet kon stukken beter. Hoe moeilijk is dat? Mijn tafelgenoten hebben een deel van hun ribeye maar laten liggen. Haricots verts, ze waren te tellen, in hun spekje gerold. Afgezaagd. Ik was blij dat het hiermee over was. Weg hier uit die rotherrie. Weggegooide avond, weggegooid geld. Hoe kan zoveel smakeloosheid zo goed worden gewaardeerd?

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan wel een heel verhaal schrijven....
De ontvangst was perfect, de jassen worden aangepakt bij binnenkomst en de bediening is perfect. De smaken zijn verfijnt en aan elk gerecht is aandacht besteed!

10 april 2017 beoordeeld

Zaza's lijkt onterecht verstopt voor locals. Het zit om de hoek bij Het Paardje en De Pilsvogel, maar om de een of andere manier kostte het ons vijf jaar dit te ontdekken. Toen bleek het ook nog eens voornamelijk bezocht te worden door toeristen. Die weten dan wel wat goed eten is: dit restaurant serveert kwalitatief hoogwaardig eten voor een redelijke prijs. Hetzelfde geldt voor de wijnen en bubbels. De vriendelijke bediening doet de rest. Aanrader; ook voor locals.

Reizigers die Zaza's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Zaza's geweest? Deel je ervaringen!