“Hele leuke ervaring”
Beoordeling van Zaza's

Zaza's
Reserveren met
Zaza's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Pijp
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zeer recent geweest met onze vrienden. Wat een leuke ontvangst van het personeel en eigenaresse. Met 12 tafels een gezellig kleine restaurant met uitstekend gerechten. We hebben echt genoten en komen zeker terug.

Schrijf een beoordeling

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was iets mis gegaan met de reservering. Het restaurant zou 1815 open gaan, maar de deur ging 1825 open. Hoewel het vol zat, mochten we toch dineren tot 2030. Het eten was lekker, maar het viel ons wat tegen voor de nummer vier van Amsterdam. Prijs-kwalitatief was het wel goed. De koffie werd vergeten en het wisselgeld werd automatisch aangenomen voor fooi, terwijl we anders hadden aangegeven. Het was dus wel goed maar niet 10 min in de kou wachten waard.

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een beurs in de RAI hier gegeten en dat is zeer goed bevallen. Een knus restaurant met smaakvolle gerechten en lekkere (huis)wijn tegen een zeer redelijke prijs.
Wij komen terug!

12 november 2016 beoordeeld

Dat dit restaurant zo hoog genoteerd verbaast mij wel. Natuurlijk een aller hartelijkste ontvangst en bediening. De menu kaart is interessant en gevarieerd, ook wel prettig dat er veel te kiezen valt. Maar het is toch meer een echt lekkere bistro dan een super restaurant. De opmaak van de borden ziet er veelbelovend uit, maar de echte culinaire smaken ontbreken. Een heel leuk buurt restaurant met heel redelijke prijzen. Maar geen 9 plus.

4 november 2016 beoordeeld

Bij mijn reservering heb ik aangegeven dat wij komen eten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin. Het personeel was ontzettend lief en enthousiast en behandelde ons als prinsessen! Er werd veel aandacht besteed aan de verjaardag en ons comfort. Erg gastvrij en het personeel gaf je een warm gevoel.

Wat betreft het eten, was heerlijk!! Eerste instantie is het een instagram waardig plaatje wat op je bord ligt, daarnaast is de smaakcombinatie heel goed over nagedacht! Het eten was vers en kleurrijk. Voldoende keuze!

Een avond om nooit meer te vergeten! Bedankt Zaza's voor een fantastische avond!

Judith&Sem

Reizigers die Zaza's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Zaza's geweest? Deel je ervaringen!