“Zeer goed restaurant, een aanrader!”
Beoordeling van Zaza's

Zaza's
Reserveren met
Zaza's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: De Pijp
18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een beurs in de RAI hier gegeten en dat is zeer goed bevallen. Een knus restaurant met smaakvolle gerechten en lekkere (huis)wijn tegen een zeer redelijke prijs.
Wij komen terug!

Schrijf een beoordeling

12 november 2016 beoordeeld

Dat dit restaurant zo hoog genoteerd verbaast mij wel. Natuurlijk een aller hartelijkste ontvangst en bediening. De menu kaart is interessant en gevarieerd, ook wel prettig dat er veel te kiezen valt. Maar het is toch meer een echt lekkere bistro dan een super restaurant. De opmaak van de borden ziet er veelbelovend uit, maar de echte culinaire smaken ontbreken. Een heel leuk buurt restaurant met heel redelijke prijzen. Maar geen 9 plus.

4 november 2016 beoordeeld

Bij mijn reservering heb ik aangegeven dat wij komen eten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin. Het personeel was ontzettend lief en enthousiast en behandelde ons als prinsessen! Er werd veel aandacht besteed aan de verjaardag en ons comfort. Erg gastvrij en het personeel gaf je een warm gevoel.

Wat betreft het eten, was heerlijk!! Eerste instantie is het een instagram waardig plaatje wat op je bord ligt, daarnaast is de smaakcombinatie heel goed over nagedacht! Het eten was vers en kleurrijk. Voldoende keuze!

Een avond om nooit meer te vergeten! Bedankt Zaza's voor een fantastische avond!

Judith&Sem

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Allervriendelijkste bediening: een allercharmante Ierse en een ongedwongen coole amsterdammer. Meteen juiste toon. Prettige sfeer. De gerechten zijn zeer verzorgd bereid, de prijzen zijn uitermate redelijk en de kleine wijnkaart biedt genoeg keuze voor absolut lage prijzen. Hier heb je een mooie avond, prima eten, zonder de gebruikelijke hoofdprijs te hoeven neer te leggen.
Aanrader.

25 oktober 2016 beoordeeld

Kwam gisteren naar Zaza's voor de eerste keer met een vriendin. Kreeg twee keer een herinnering aan mijn reservering. Een beetje veel. Ik wilde lam, het was er niet. Dan steak en frites. De amuse en brood met aoili waren lekker. De wortel gember soep had te veel gember, en het brandde in mijn mond. Het vlees was goed, maar de frites miste iets. Er was een saus bij, maar een goede mayo zou lekkerder zijn geweest. De gevulde ui was ondergekookt, en niet helemaal wat het had kunnen zijn.
De service was een beetje te veel. UItleg is ok, maar dit was een beetje te. Niet gevraagd of wij koffie wilde, alleen of wij een desert wilde. Prijs/kwaliteit is ok. Wijn was goed.

Reizigers die Zaza's bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Zaza's geweest? Deel je ervaringen!