Vandaag geopend: 11:00 - 19:00

vanaf US$ 78,40
vanaf US$ 34,98
vanaf US$ 21,71
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Gewoon leuk. We zaten op de schommel, doodeng, duurde niet echt lang, maar ik vond het achteraf wel heel stoer dat ik het gedaan had.

Datum van activiteit: juli 2020
ADAMLOOKOUTSuzanne, Lady of Sales van A'dam Lookout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Dank voor je review!

Beoordeeld op 18 augustus 2020

Ik heb genoten van de uitzicht en ik vond hetplek heel mooi,ik wil weer komen bezoeken dit keer met mijn friend hij zal ook heel gaaf vinden,

Gr

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Dank voor je review. Wat leuk, we ontvangen je graag nog eens met je vriend!

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Schommelen veel te kort! Het uitzicht is prachtig, stukje geschedenis erbij ook erg leuk en de "licht show" in de lift is een leuke gimmick. Het schommelen an sich is te gek. Echt heel leuk, Maar voor 17,50 p.p. uitzicht en 1,5 minuut schommelen vind ik wel een rip-off. Het is een leuk uitje, maar je moet wel meer waar voor je geld krijgen. Een minuutje langer schommelen en een inbegrepen drankje erbij, dan zou het ok zijn. Met mooi weer is het een leuke plek om even te chillen.
Wel leuk dat er foto's worden genomen. De print, die je kunt kopen, is veel te duur. 15 euro per foto. Idioot vind ik dat zelf, maar je kunt een print screen maken van het voorproefje op je telefoon. voor 5 per foro, zou ik er wel een paar gekocht hebben.

Datum van activiteit: augustus 2020

Dank voor je review en feedback Micha!

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Prachtige overzicht over de welbekende stad.
Schommelen is echt gaaf om 1 keer te doen. Er kan niks gebeuren je zit goed vast.

Het personeel van Amsterdam LOOKOUT zal digitale foto's van je maken en een filmpje. Dit hebben zij erg goed geregeld.

Ben jij opzoek naar een activiteit in Amsterdam? Dan is dit zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2020

Dank voor je leuke review Cynhia!

Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vandaag hier met kleinzoon een bezoek aan gebracht.
Vanwege Corona moet je nu een mondkapje dragen behalve op het skydeck.
We hadden schitterend weer en een prachtig uitzicht.Ook kun je er heerlijk op zitkussens chillen.
Zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2020
Pauline G, Public Relations Manager van A'dam Lookout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Bedankt voor je positieve review, we hopen je nog eens terug te zien.