“Heerlijk Italiaans genieten!!!”
Beoordeling van Assaggi

Assaggi
Reserveren met
Assaggi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 669 van 4.402 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
14 januari 2018 beoordeeld

Wat een fantastische ervaring. Onverwacht hier terecht gekomen nadat we afbericht hadden van een ander restaurant. Fantastisch gegeten, geweldige sfeer. Antonio en Maria hebben ervoor gezorgd dat we een echt Italiaanse ervaring hebben gehad.
Ik kan het iedereen aanraden!!

10 januari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke authentieke bediening. Echte Italiaanse/ Siciliaanse gastvrijheid van Maria. Goede bediening en adviezen over het menu. 1 minpuntje het vegetarisch gerecht viel erg tegen,

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker gegeten! Bediening echt top! Maria en haar collega’s hebben er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak.
We hebben genoten!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezelligheid in Assaggi en wat een gastvrijheid! Super lekker gegeten en de liefde voor het eten proef je. Erg goed bediend door Maria. Een heerlijk avondje uit.

21 december 2017 beoordeeld

Het voelde even alsof ik weer terug was in Italië!

Toen wij binnen kwamen werden wij ontvangen door een gastvrouw met een heerlijke glimlach. Ze was erg spontaan en pittig (ik hou daar wel van). Wij hadden een pappardelle al ragu di faraona tatufor en een pizza Assagi besteld. Het duurde ook niet heel lang voordat het klaar was. Ondertussen was ik aan het genieten van de heerlijke rode huiswijn. Ik heb van elk hapje van mijn pappardelle genoten! Het was echt zallig lekker. Kortom wij hebben een hele leuke middag gehad in Assagi. Ik kom hoe dan ook zeker terug.

Reizigers die Assaggi bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Assaggi geweest? Deel je ervaringen!

;