“Superavond!”
Beoordeling van Assaggi

Assaggi
Reserveren met
Assaggi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 745 van 4.358 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke humoristische en vakkundige bediening! Dank Maria, echt geweldig hoe jij met de klanten omgaat en de vis fileert! Goede ambiance en fijne keuken met mooie italiaanse gerechten... goede kwaliteit-prijs verhouding. En mooie aangeklede gerechten! Top!

16 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier al een paar keer geweest, en de afgelopen keer was uitmuntend.
Het is heerlijk genieten met mooie gerechten.
We hebben nog nooit zo goed Italiaans gegeten,
en zelfs beter dan de sterren restaurants in Italië zelf.
De kok durft ook te experimenteren met nieuwe dingen, en dat maakt het leuk.
De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk,
en wil je met alles helpen of adviseren.
De prijs is gemiddeld, maar het vlees en ingredienten zijn van topkwaliteit.
De omgeving van het restaurant is gemoedelijk, en de sfeer is aangenaam.
Iedereen komt hier om lekker te genieten.
Er zijn ook af en toe toeristen die alleen wat komen drinken,
en ondanks dat ze niet komen eten, zijn ze toch welkom.
Het was erg druk, tafels werden op straat bij geplaatst (echt gezellig)
en toch werden we vlot bediend.
Negatieve punten: Geen
Dikke pluim voor dit restaurant

29 mei 2017 beoordeeld

Afgelopen zondag hebben wij op het terras van Assaggi geluncht. We bestelden een heerlijke Aperol Spritz en verheugden ons op de smakelijk omschreven broodjes op de menukaart.

We waren behoorlijk ondersteboven van onze bestelde broodjes, en niet op een positieve manier. Met de smaak was niet zoveel mis maar meent Assaggi dat nu echt: een (ook nog klein) afbak-pistoletje? En dat voor € 8,50?

Toen wij de rekening kregen schrokken we helemaal: € 9,- voor een Aperol Spriz, die volgens ons niet op de menukaart stond... Wij hebben zo'n truc maar 1 keer meegemaakt en dat was op het Piazza della Signoria in Florence en voelden ons als toerist al bij de neus genomen, dus we vinden het teleurstellend dat we dat in onze eigen stad ook moeten meemaken.

Ons zie je in ieder geval niet meer terug bij deze mensen die slapend rijk willen worden.

2 mei 2017 beoordeeld

Om een gezellige draai aan de middag te geven raadde ik mijn vrienden uit het buitenland aan, (die nog aanwezig waren i.v.m Koningsdag) om Assaggi wederom te bezoeken. Uiteraard werd deze bezoeking het toppunt van de dag, waarom?
Tafel voor 6, moretti voor alle, antipasti misto, Spigola (Zeebaars gerecht), Orata a la sale (gegrilde/gezouten Dorade) en de Saltimbocca alla Romana. Wat een verruking was dit culinair festijn voor ons. Met een door de zéér aangename sfeer gecreëerd door de gastvriendelijkheid van de medewerkers, hebben wij met een volkomen gevoel van voldoening een eind aan de aanwezigheid van onze vrienden hier in Nederland kunnen maken.

Met zeer vriendelijke dank aan het personeel van Assaggi,

Evert Jansen.

1 mei 2017 beoordeeld

Vandaag (1 mei 2017) wezen lunchen bij Assaggi, het is ondermaats. Ik heb besteld een Panini vegetariana. Het uitserveren duurde 1 uur. De stokbrood was verbrand en toch schamen ze zich niet om dit uit te serveren. De panini werd geserveerd met zwart gespikkelde friet waaruit duidelijk bleek dat het frituurvet niet tijdig wordt vervangen. De bestelling terug laten sturen, ze proberen het toch een beetje uit want restaurant zit vol met hongerige en vermoeide toeristen. Had niet meer de behoefte aan een nieuwe bestelling als de kok niet in staat is om stokbrood af te bakken en niet kan frituren. HCCP/ hygiene code duidelijk niet op orde. Van de friet werd beweerd dat dit toch echt authentiek Italiaans is want de eigenaar is Italiaan. Sinds wanneer is friet authentiek Italiaans?

Reizigers die Assaggi bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Assaggi geweest? Deel je ervaringen!