“Super lekker eten met een link naar een Michellin ster”
Beoordeling van Elkaar

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
11 juni 2019 beoordeeld

Met een groot gezelschap (20) hier gegeten en dat was in 1 woord GEWELDIG. Bediening was super vriendelijk en weten ook wat ze serveren. Het eten was echt met zorg en smaak bereid en heel verrassend qua samenstelling. Een 5 gangen menu gehad en zeker gezien de kwaliteit in verhouding met de prijs.
Absoluut een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2019

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijne bediening! Zeer knus restaurant. Gerechten mooi gegaard en op smaak. Ook de bijpassende wijnen waren erg verfijnd. Wij gaan snel weer reserveren.

Datum van bezoek: april 2019
16 april 2019 beoordeeld

Super super genoten afgelopen week.
Alles klopte:
ambiance, bediening, wijnen en eten.
We zijn voor het 3 gangenmenu gegaan.
Echt een aanrader..

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld

Was hier al vaker met kleinere (2) en grotere (30) gezelschappen, maar nu ter gelegenheid verjaardag 91-jarige moeder met 8 (klein)kinderen weer heerlijk gegeten. Verzorgd, feestelijk, verrekt lekker, fijne smaakcombinaties, lekkere wijnen en dat voor een (relatief) vriendelijke prijs.

Datum van bezoek: februari 2019
18 februari 2019 beoordeeld

Restaurant Elkaar in Amsterdam. Een restaurant wat we gevonden hebben via Tripadvisor en Iens. Een klein restaurant, gesitueerd aan de Oost kant van Amsterdam. Eenvoudig te bereiken met de tram vanaf Amsterdam centraal station.
Het restaurant is kleinschalig opgezet, het personeel is hartelijk en vrolijk. De menu kaart hebben we niet eens ingekeken, we hebben ons laten verrassen door het 5 gangen menu. En dat was een prima keuze! Zeer smakelijk en gevarieerd gegeten. Echt heerlijk!
Een aanrader voor een ieder die eens wat anders zoekt in een stad als Amsterdam, hoe anders? Dat kunt u het beste zelf ervaren.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Elkaar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Elkaar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.