“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Elkaar

Elkaar
Reserveren met
Elkaar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 68 van 4.556 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Elkaar. Echt een aanrader. Leuke kleine setting, goed verzorgd, tafel stond netjes klaar. Vriendelijke persoonlijke bediening.

13 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben gisteren een bijzonder fijne avond gehad bij restaurant Elkaar!
Wij kozen voor een 4 gangendiner. Het was allemaal even lekker en wát een mooie presentatie van de gerechten! Een bijzonder aangename sfeer en perfecte bediening maakten de avond af! Wij komen graag terug!

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel spontaan gevonden en was geen slecht besluit. Heerlijk eten en een mooie presentatie! Aanrader voor iedereen!

5 maart 2018 beoordeeld

Een Dinercheque van ELKAAR, onbeperkt geldig, was zoek geraakt en hebben wij na lange tijd weer gevonden,.
Voor de zekerheid maar even het Restaurant gebeld of dat een probleem is.
Vriendelijke heer gaf aan dat hij dergelijke cheques niet meer accepteert.

De reden blijkt te zijn dat het restaurant achter de schermen een andere eigenaar heeft en hij niet meer kan declareren bij de oude eigenaar.
Voor mij als klant niet te zien en geen acceptabele reden. Het restaurant, de naam enz, alles is nog hetzelfde.

Ik zou tevreden zijn geweest met een tegemoetkoming, door de prijsstijging en omdat ik met meer personen zou zijn gekomen dan de 100 euro van de cheque dekt, zou ik toch flink hebben bijbetaald

Waarom voor zo'n schamel bedrag deze slechte reclame?

2 september 2017 beoordeeld

Samen met mijn dochter op donderdag 30 augustus 2017gedineerd bij restaurant ELKAAR. We werden vriendelijk ontvangen en aan tafel een start van de avond met een korfje warm bruin brood, een glas mooie spumante en amuses. We kozen voor het 5-gangen specialiteitenmenu van de chef met paring wijnen. Elk gerecht mooi van structuur en textuur. De creatieve en gebalanceerde smaakcombinatie van de gerechten waren zeer verrassend. Complimenten aan de chef. De uiterst vriendelijke en correcte bediening heeft er zeker ook voor gezorgd dat wij hebben genoten van deze avond bij ELKAAR!! We komen zeker nog een keer terug!

Reizigers die Elkaar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Elkaar geweest? Deel je ervaringen!