“Heerlijk!”

Geclassificeerd als nr. 82 van 4.494 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Baarsjes
Wijk: De Baarsjes
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten. Het waren gerechten om te delen met veel groenten (wortel, koolrabi, paddenstoelen, paprika, etc). Ik zou iedereen aanraden om dit een keer te proberen. We konden vanaf onze tafel de keuken in kijken en zien hoe de koks druk in de weer waren met alle kruiden en sausjes. Bediening was super vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

25 september 2020 beoordeeld

Aardige mensen, meer dan voldoende eten (we kregen het niet eens op!). Zeer goed eten en wijn en goed rekening gehouden met dieetwensen. Gezellige sfeer. Echt een aanrader!

24 september 2020 beoordeeld

Het eten ziet er prachtig uit en is met liefde en aandacht bereid. De service is hartelijk en snel. De gerechten zijn creatief, origineel maar niet geforceerd. Kortom heel goed eten zonder pretenties.

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt bijzondere avond uit eten. Heerlijk eten, aardige bediening, lekkere wijnen en ook likeurtje

Datum van bezoek: september 2020
SimoB412, Eigenaar van Meneer De Wit Heeft Honger, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Thanks Koerski voor de positieve review.

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het verassingsmenu met groenten en vlees was heerlijk. Het was wel even wennen dat er bij 1 gang alleen een haantje op tafel kwam zonder groenten en couscous ofzo erbij maar de smaak was heerlijk! De bediening is erg aardig en wil het je graag naar de zin maken. En dat is goed gelukt!

Datum van bezoek: september 2020

Dank je wel Steffanie ! we zien je weer graag terug:)

Reizigers die Meneer De Wit Heeft Honger bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Meneer De Wit Heeft Honger geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.