“Leuke persoonlijke bediening!”

Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen
Reserveren met
Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 205 Restaurants in Alkmaar
6 januari 2016 beoordeeld

Wat gebeurt er wanneer je met een groep van 11 personen waarvan 7 kinderen onaangekondigd een pizza wil gaan eten...We werden heel vriendelijk ontvangen, pizza's kwamen vlot in 2 etappes. Heerlijk gegeten. Praatje voor iedereen. We voelden ons echt welkom! Wij komen zeker terug..

4 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zeer kritisch als het om pizza gaat, maar deze zijn serieus goed.
Zeer dunne bodem , lekkere saus.
Eenvoudig maar veel kwaliteit.

23 november 2015 beoordeeld

Voor de première van Spectre even een hapje eten met vriendin en zoontje. Aangezien Pizza de favoriet is van zoonlief hier maar eens geprobeerd. Dat bleek een subliem begin van de avond, Wat een enorme SUPER GOEIE pizza's hebben ze hier!! Vers en goed belegd, met een heerlijke bodem. Daar kan menig italiaan een puntje an zuigen.

2 november 2015 beoordeeld

Al een paar maal eerder geweest en de pizza was weer verrukkelijk.
Het restaurant is erg klein en wel knus en sfeervol. Er is een bovenetage dus genoeg plaats. We werden gelijk ontvangen door vriendelijke gastvrouw en zij slaagden erin samen met haar mannelijke collega de gastvrijheid op een prettige manier te handhaven.
Er is buiten de kaart om altijd een pizza van de week en 2 verschillende pasta's en eveneens een lekker toetje.
Natuurlijk konden we niet om de pizza heen...te lekker. Een hele mooie knapperige bodem die smakelijk belegd is. Niet teveel kaas, precies goed.
Prijs/kwaliteitverhouding prima, dus zeker voor herhaling vatbaarl.

25 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit menukaart, zeer goede maaltijden, prettige en leuke bediening. Een spontane actie van de serveersters voor mijn zoon vanwege zijn verjaardag: een 'vuurwerk' fontein. Super restaurant.

Reizigers die Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen bekeken, bekeken ook

Alkmaar, Noord-Holland

Alkmaar, Noord-Holland

In Thup's Pizzabakkerij & Delicatessen geweest? Deel je ervaringen!