Beoordeeld op 7 januari 2020

Leuk hotel op loopafstand van de binnenstad. We verbleven in een familiekamer en die was echt ruim genoeg. De receptie is het cafe, de kamers zijn in de huizen naast het cafe, buitenom dus. Bij aankomst zei iemand "we zijn hier niet zo moeilijk", en zo was het ook. Gemoedelijke no nonsens sfeer met enorm vriendelijke en behulpzame service. Het ontbijt was wederom in het cafe en was prima in orde. Prijs/kwaliteit was zeker goed in orde.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamers niet heel ruim, maar schoon en prima bedden. Auto geparkeerd aan de Bannewaard, op 5 minuten loopafstand.
Loopafstand tot centrum ca. 10 minuten.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Het hotel heeft kamers in voormalige woonhuizen en bevind zich pal tegenover het station Alkmaar. Aanmelding kan je in het café en na ontvangst van de kamersleutel kan je eventueel alvast de koffer uit de auto halen, omdat parkeren in de buurt niet mogelijk is. Parkeren is ca 10 lopen verderop. Wij kregen een 3 pers. Kamer gelijkvloers met een zitje op een klein plaatsje. Hier komen ook de brandtrappen uit die overal zitten aan de achterkant. De kamer en een grote badkamer is simpel ingericht maar schoon en netjes. Voor het ontbijt moet je wel buitenom naar het café. Ontbijt is prima. Het centrum is ca 10 min loipen vanaf hier. Voor een paar dagen Alkmaar is dit een prima hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Een top hotel centraal gelegen zeer goede ontvangst en verwijzingen naar een parkeerplek mooie kamer lekker ruim en goed comfort op begane grond met leuk zitje lekker rustig en toch volop in beweging bij het dtation

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Samen met een vriend hier overnacht. Heel vriendelijk personeel, prima eenvoudige kamer met goeie bedden. Ontbijt was meer dan voldoende. Centrum van Alkmaar op loopafstand. Parkeren via tip van eigenaresse voor €4,- vlak in de buurt.

Datum van verblijf: februari 2019