Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Een top hotel centraal gelegen zeer goede ontvangst en verwijzingen naar een parkeerplek mooie kamer lekker ruim en goed comfort op begane grond met leuk zitje lekker rustig en toch volop in beweging bij het dtation

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Samen met een vriend hier overnacht. Heel vriendelijk personeel, prima eenvoudige kamer met goeie bedden. Ontbijt was meer dan voldoende. Centrum van Alkmaar op loopafstand. Parkeren via tip van eigenaresse voor €4,- vlak in de buurt.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn 12 en 13 oktober in het hotel geweest. De kamer was prima alleen wat rumoerig omdat deze aan de hoofdweg lag langs het station waardoor we niet al te best geslapen hebben. Volgende keer vragen voor een kamer aan de achterzijde. Verder is het een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk en knus hotel redelijk dicht in het centrum Rn vlakbij het ns station gezellige bar en lekker eten De kamers zijn mooi en schoon en de volgende dag een heerlijk ontbyt goede parkeergelegenheid en betaalbaar alles

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Weekendje Alkmaar met de motor. Overnacht in hotel Stad en Land. Ligging precies tegenover her station en 10 min lopen naar het centrum. Gezellig hotel met super vriendelijk personeel. Ook de eigenaar zelf is niets te veel. Hotel bestaat uit een aantal huizen die verbouwd zijn tot hotelkamers. Geeft een leuke bijzondere uitstraling. Ontbijt is in de centrale locatie en denhujzen liggen er vlak omheen. Ontbijt is prima, restaurant weet ik niet want is in het weekend niet open. Dit is door de eigenaar overigens prima opgelost door Thais te bestellen en samen met ons WK wedstrijd aan de bar te kijken. Toppie

Datum van verblijf: juni 2018