Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk en knus hotel redelijk dicht in het centrum Rn vlakbij het ns station gezellige bar en lekker eten De kamers zijn mooi en schoon en de volgende dag een heerlijk ontbyt goede parkeergelegenheid en betaalbaar alles

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Weekendje Alkmaar met de motor. Overnacht in hotel Stad en Land. Ligging precies tegenover her station en 10 min lopen naar het centrum. Gezellig hotel met super vriendelijk personeel. Ook de eigenaar zelf is niets te veel. Hotel bestaat uit een aantal huizen die verbouwd zijn tot hotelkamers. Geeft een leuke bijzondere uitstraling. Ontbijt is in de centrale locatie en denhujzen liggen er vlak omheen. Ontbijt is prima, restaurant weet ik niet want is in het weekend niet open. Dit is door de eigenaar overigens prima opgelost door Thais te bestellen en samen met ons WK wedstrijd aan de bar te kijken. Toppie

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend van vrijdag op zaterdag hebben we overnacht in Hotel stad en land in Alkmaar..
Klein hotel maar alles is er...
Kleine kamer weliswaar maar daarintegen was het ontbijt goed...
Groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018

Zonder verwachting naar dit hotel gegaan, bij aankomst werden wij naar onze kamer gebracht en daarna konden we een welkomstdrankje halen. Personeel zeer vriendelijk, kamer prima en ontbijt ook zeer geslaagd!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Wij kunnen dit iedereen aanraden. Wat hebben wij hier een leuk verblijf gehad! Super vriendelijke gastvrouwen, nette kamer, heerlijk ontbijt, welkomstdrankje en op loopafstand van het centrum! Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: december 2017