Gratis annuleren tot 09-12-22
Expedia.comUS$ 99
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 98
Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prima ligging ten opzichte van het centrum. Ruime kamer met prima badkamer. Het ontbijt is beneden bij de receptie, dus geen grote ontbijtruimte. Keuze was ok, maar niet heel bijzonder.
Het personeel was super vriendelijk en heel attent.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 juni 2022 via mobiele applicatie

Gelegen aan de rand van het centrum
Receptie erg vriendelijk
Kamer prima, maar wat gedateerd
Matrassen van het bed, waren niet geweldig
Douche was schoon en ruim, moet wel douchen in bad, met douchegordijn
Personeel erg vriendelijk
Beperkte parkeergelegenheid

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is erg goed. De grote kerk is op steenworp afstand net als de molen van Piet.
Er is zeer beperkte parkeergelegenheid, in de buurt is alleen betaald parkeren. Net buiten het centrum zijn 2 p+r plekken, je betaald alleen de bus naar het centrum. De kamer was erg goed. Schoon en netjes. We lagen aan de voorkant, een behoorlijk warme plek met de ochtendzon. Er is geen zonwering of airco, dus ik zou dit hotel/ deze kamers vermijden op warme dagen.
Het ontbijt was goed verzorgd, en personeel aan de (24-uurs) receptie vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat fijn om te horen dat u van u verblijf heeft genoten.

Voor de volgende keer kan u ook bij de receptie vragen of u een kamer aan de achterzijde kan krijgen. Hier valt het erg mee met de zon en warmte.

Wij hopen nu nogmaals een keer te mogen ontvangen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Team Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 11 september 2021

Het hotel ligt ideaal, dichtbij zowel het station als het historische centrum. De kamer is niet heel bijzonder, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook over het ontbijt geen klagen. De dames van de receptie moeten ook de bar runnen en dat zorgt er voor dat je soms wat lang op je drankje moet wachten.

Datum van verblijf: september 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste Ad,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat de locatie van het hotel goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Team Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Ruime, schone kamer, goed verzorgd ontbijt.
Zeer vriendelijk personeel.
Zeer gunstig gelegen t.o.v. centrum en station ( loopafstand 5 minuten )
Bij het kiezen van een kamer heeft de achterzijde van het hotel de voorkeur.
Het hotel ligt aan een doorgaande drukke weg, vandaar.

Kamertip: Kamer an de achterzijde ivm verkeerslawaai
Datum van verblijf: augustus 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Geachte heer/mevrouw Traintraveller72,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijden uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Hotel Alkmaar.