Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 104
PricelineUS$ 104
Trip.comUS$ 106
Beoordeeld op 1 augustus 2022 via mobiele applicatie

Goede ligging, Vriendelijke medewerkers, ruime kamers, schoon en heerlijk ontbijt.

Hotel ligt niet ver van trein en busverbindingen en ligt zeer nabij het leuke centrum van Alkmaar.

Parkeren op reservering achter het hotel voor een redelijk bedrag.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 1 juni 2022 via mobiele applicatie

Gelegen aan de rand van het centrum
Receptie erg vriendelijk
Kamer prima, maar wat gedateerd
Matrassen van het bed, waren niet geweldig
Douche was schoon en ruim, moet wel douchen in bad, met douchegordijn
Personeel erg vriendelijk
Beperkte parkeergelegenheid

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is erg goed. De grote kerk is op steenworp afstand net als de molen van Piet.
Er is zeer beperkte parkeergelegenheid, in de buurt is alleen betaald parkeren. Net buiten het centrum zijn 2 p+r plekken, je betaald alleen de bus naar het centrum. De kamer was erg goed. Schoon en netjes. We lagen aan de voorkant, een behoorlijk warme plek met de ochtendzon. Er is geen zonwering of airco, dus ik zou dit hotel/ deze kamers vermijden op warme dagen.
Het ontbijt was goed verzorgd, en personeel aan de (24-uurs) receptie vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat fijn om te horen dat u van u verblijf heeft genoten.

Voor de volgende keer kan u ook bij de receptie vragen of u een kamer aan de achterzijde kan krijgen. Hier valt het erg mee met de zon en warmte.

Wij hopen nu nogmaals een keer te mogen ontvangen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Team Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, kan het aanbevelen, dicht bij station en centrum Alkmaar. Mooie schone kamer. Rustig hotel. Klantvriendelijk personeel. Goed ontbijt. Geen restaurant maar totaal geen probleem er is voldoende eetgelegenheid in centrum, wel even reserveren. Inchecken snel en goed. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Geachte heer/mevrouw Notitle,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hopen dat alles naar wens was geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals een keer te mogen ontvangen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Team Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ligging en parkeren perfect. Dichtbij leuke restaurants max 5 min lopen. Naar marktplein ongeveer 7 min lopen.
Kamer netjes maar lege minibar. Fijne douche. Geen toiletborstel zeer uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Geachte Corinne,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u heeft genoten van ons ontbijt.

De minibar is inderdaad leeg bij ons, u kunt wel bij de receptie minibarpakketten bestellen.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Team Amrâth Hotel Alkmaar