Gratis annuleren tot 26-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27-08-22
Gratis annuleren tot 27-08-22
PricelineUS$ 106
TravelocityUS$ 105
TripadvisorUS$ 105
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is erg goed. De grote kerk is op steenworp afstand net als de molen van Piet.
Er is zeer beperkte parkeergelegenheid, in de buurt is alleen betaald parkeren. Net buiten het centrum zijn 2 p+r plekken, je betaald alleen de bus naar het centrum. De kamer was erg goed. Schoon en netjes. We lagen aan de voorkant, een behoorlijk warme plek met de ochtendzon. Er is geen zonwering of airco, dus ik zou dit hotel/ deze kamers vermijden op warme dagen.
Het ontbijt was goed verzorgd, en personeel aan de (24-uurs) receptie vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat fijn om te horen dat u van u verblijf heeft genoten.

Voor de volgende keer kan u ook bij de receptie vragen of u een kamer aan de achterzijde kan krijgen. Hier valt het erg mee met de zon en warmte.

Wij hopen nu nogmaals een keer te mogen ontvangen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, kan het aanbevelen, dicht bij station en centrum Alkmaar. Mooie schone kamer. Rustig hotel. Klantvriendelijk personeel. Goed ontbijt. Geen restaurant maar totaal geen probleem er is voldoende eetgelegenheid in centrum, wel even reserveren. Inchecken snel en goed. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Geachte heer/mevrouw Notitle,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hopen dat alles naar wens was geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals een keer te mogen ontvangen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ligging en parkeren perfect. Dichtbij leuke restaurants max 5 min lopen. Naar marktplein ongeveer 7 min lopen.
Kamer netjes maar lege minibar. Fijne douche. Geen toiletborstel zeer uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Geachte Corinne,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u heeft genoten van ons ontbijt.

De minibar is inderdaad leeg bij ons, u kunt wel bij de receptie minibarpakketten bestellen.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Team Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 20 september 2021

Perfecte ligging met het hotel tegen het centrum aan. Een ruim en goed verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel. Kamer was ook goed schoon en netjes.

Parkeergelegenheid is schaars. Bij het inchecken wordt je wel verteld wat de beste parkeermogelijkheden in de buurt zijn, maar ondanks dat niet ideaal.

Datum van verblijf: september 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Geachte heer Jelle,

Hartelijk dank voor uw review.

Wt fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in het Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 11 september 2021

Het hotel ligt ideaal, dichtbij zowel het station als het historische centrum. De kamer is niet heel bijzonder, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook over het ontbijt geen klagen. De dames van de receptie moeten ook de bar runnen en dat zorgt er voor dat je soms wat lang op je drankje moet wachten.

Datum van verblijf: september 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste Ad,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat de locatie van het hotel goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Team Amrâth Hotel Alkmaar