Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 131
TravelocityUS$ 120
Orbitz.comUS$ 120
Beoordeeld op 11 september 2021

Het hotel ligt ideaal, dichtbij zowel het station als het historische centrum. De kamer is niet heel bijzonder, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook over het ontbijt geen klagen. De dames van de receptie moeten ook de bar runnen en dat zorgt er voor dat je soms wat lang op je drankje moet wachten.

Datum van verblijf: september 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste Ad,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat de locatie van het hotel goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Team Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Ruime, schone kamer, goed verzorgd ontbijt.
Zeer vriendelijk personeel.
Zeer gunstig gelegen t.o.v. centrum en station ( loopafstand 5 minuten )
Bij het kiezen van een kamer heeft de achterzijde van het hotel de voorkeur.
Het hotel ligt aan een doorgaande drukke weg, vandaar.

Kamertip: Kamer an de achterzijde ivm verkeerslawaai
Datum van verblijf: augustus 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Geachte heer/mevrouw Traintraveller72,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijden uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Hotel Alkmaar.

Beoordeeld op 23 juni 2021

De hotelkamer is niet groot. Er is geen airco, maar de balkondeur kan open. De keuze is "balkondeur op slot" dan wel "balkondeur staat open maar kan niet worden vastgezet". In het eerste geval blijft het broeierig warm in de kamer; in het tweede geval kan de balkondeur plotseling dichtklappen, maar is eveneens het drukke verkeer storend. Over rookoverlast van hotelgasten op andere balkons wil ik het niet eens hebben. Kortom, een afgesloten hotelkamer met goede airconditioning zou een weldaad zijn. Voordeel van de ligging van het hotel is de korte loopafstand tot het stadscentrum.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 mei 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel. We hadden een kamer aan de achterzijde, geen overlast van verkeer. Een prima kamer, mooie badkamer en alles netjes en schoon. Het ontbijt konden we ophalen bij de receptie en het was zoveel dat we tevens ervan konden lunchen. Ik vond de kamer heerlijk warm, mijn vriend vond het iets te warm (buiten ongeveer 12 graden). Personeel (receptie) vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Parkeergelegenheid is er wel, maar wellicht niet voldoende als het hotel vol geboekt is.
Datum van verblijf: april 2021
Amrath HotelAlkmaar, General Manager van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2021

Beste Tessa,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens het verblijf. Bedankt voor uw mooie complimenten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 14 maart 2021 via mobiele applicatie

Helemaal top dag gehad moesten een dag ons huis uit toen maar een kamer geboekt in dit hotel. Ontvangst super alles netjes uitgelegd. Ondanks deze rare tijd toch genoten zelfs bij een lokale ondernemer een lekkere hap eten kunnen bestellen en die werd nog even op de kamer gebracht ook. Helemaal top komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: maart 2021
Amrath Hotel Alkmaar Alkmaar, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2021

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw geweldige review! Fijn om te horen dat het verblijf, ondanks alle maatregelen, zo naar wens geweest is en dat het personeel hier aan bijgedragen heeft.

Wij hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Alkmaar