Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 november 2019

Leuke medewerkers, soms moet je wel eens zelf een drankje vragen maar enfin, prima.

Tja, gewoon een goed hotel, ontbijt wat alles er was, lekker bed.
Douchen in bad is niet mijn ding.

Ik wil er wel weer heen, dat sowieso

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 november 2019

Prima hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is okee.
Ruime kamer, schoon, met alle faciliteiten die je kunt verwachten van een 4*.
Ontbijt niet overdadig, maar goed. Onbijtruimte cosy.
Binnen 10 minuten te voet in het leuke centrum van Alkmaar. Personeel alleraardigst en vriendelijk.
Hotel is aanrader voor zowel zakelijk als fun.
Wij hebben een top weekend gehad.

Datum van verblijf: november 2019
AmrathHotelAlkmaar, Owner van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2019

Beste Marcel,

Bedankt dat u bent verbleven bij Amrath hotel te Alkmaar.
Fijn dat u een goed verbljf heeft gehad.

Hopelijk tot ziens bij Amrath hotel Alkmaar,

Linde Receptie Amrath hotel te Alkmaar

Beoordeeld op 2 september 2019

Prijs/kwaliteit/ligging (goed te lopen naar het centrum) van het hotel, prima!
Goede bedden, prima ontbijt!
Jammer dat er geen gratis parkeerplaatsen zijn.
Alkmaar is ook een hele gezellige stad. Wij waren er met de lichtjesavond!

Datum van verblijf: augustus 2019
AmrathHotelAlkmaar, Receptie van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Geachte Heleen R.,

Hartelijk dank voor uw review op Booking.com.
Wat fijn dat u te vreden was met de prijs/ligging en kwaliteit.

Ook vinden wij het erg leuk om te lezen dat u genoten heeft van Alkmaar en de lichtjesavond.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen.

Team Amrâth Alkmaar

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Lief personeel, prima hotel op een goede locatie, Alkmaar centrum goed te lopen ook naar het station is goed te doen, dus zeker een aanrader! Het ontbijt is prima verzorgd, wij kunnen geen nadelen bedenken voor dit hotel

Kamertip: Rustig hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office medewerker van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste Eijn,

Heel erg bedankt voor uw lieve review. Wij vinden het erg leuk op te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Alkmaar en bij ons in het hotel. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

goed hotel schone kamers goed bed...en een zeer gunstige ligging nog geen 10 minuten lopen van af het station....ook het gezellige centrum ligt op loopafstand wij raden dit hotel ten zeerste aan. hotel heeft ook goed ontbijt en ,savonds een afzakkertje in bij de bar is ook prettig

Datum van verblijf: juli 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste meneer Fred S.,

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Alkmaar en in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Team Amrâth Hotel Alkmaar